loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 695 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)



 

با سلام خدمت شما.بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.

admin بازدید : 799 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت کلوب گیم.چند وقتی است که بازی ایرانی خلیج عدن منتشر شده است.اما به این راحتیا در اینترنت و مغازه ها پیدا نمی شود.و فقط تریلر این بازی در اینترنت موجود می باشد.این بازی، روایت نبرد تکاورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدهای دریایی خلیج عدن است. منطقه خلیج عدن که در کشور سومالی است، گرفتار درگیری های داخلی است و حتی برخی از مناطق آنجا در اختیار دزدان دریایی است و نیروهای آن ها در آن منطقه ها مستقر هستند.

ما امروز تصمیم گرفتیم این بازی زیبا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.اگر از بازی خوشتان آمد،نامردی نکنید.نظر هم بدید.


دانلود+تصاویری از بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 1168 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (2)

سوپرایزی دیگر از کلوب گیم.امروز برای شما نسخه کامل بازی Call of Duty Ghosts را برای دانلود گذاشته ایم.این بازی عالی هنوز منتشر نشده ولی ما این بازی را برای کامپیوتر گذاشته ایم.


       Call-of-Duty-Ghosts

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 882 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (4)

با سلام خدمت کاربران سایت کلوب گیم.امروز برای اولین بار بازی Batman Arkham Origins را بین سایت های ایرانی گذاشته ایم.این بازی تا چندین ماه دیگر منتشر می شود ولی ما ان را برای شما اماده کرده ایم.این بازی گرافیک بالایی دارد و امکان چند نفره بازی کردن به این نسخه افزوده شده است.


              


برای دانلود این بازی عالی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...


admin بازدید : 650 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Clever Driver شما باید بتوانید ماشین خود را در کمترین زمان ممکن از پارکینگ خارج کنید! این بازی که در سبک پازل است شما را به فکر کردن برای یافتن بهترین و سریع‌ترین راه حل برای خارج شدن از پارکینگ مجبور می سازد. این بازی زیبا دارای ۳۰۰۰ مرحله متفاوت است که می‌تواند ساعت ها شما را مشغول کند!


                                             

دانلود در ادامه مطلب...


admin بازدید : 971 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

                                 

سلام دوستان گرامی پس از 4 ماه سیمز 3 جزیره بهشت منتشر شد . شما با این پک میتوانید شامل یک شهر جزیره ای و زندگی در جزیره و مهمتر از همه پری دریایی و زندگی در آب . البته به همراه قایقرانی !!! مطمئن باشید بهترین پک سیمز 3 جزیره بهشت بوده و هست . فعلا در سایت مانیاسافت میتونید ببینید که سیمز 3 جزیره بهشت در دومین رده پر فروش ترین ها قرار دارد . پس حتما و سریعتر بازی را با قاب و بسته بندی شکیل و کرک سالم از مانیاسافت خریداری کنید . درنگ نکنید چون یک زندگی بهشتی در نزدیک شماست .


دانلود و خرید پستی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 457 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

                           


بدون شک شما نیز با بازی معروف و مهیج Counter Stike آشنایی دارید و اگر اهل گیم نت باشید چندین بار آن را تجربه کرده اید. تا بحال ده ها نسخه از این بازی عرضه شده است ولی نسخه 1.6 آن از محبوبیت خاصی میان بازی خور ها برخوردار بوده که همین امر موجب شده هنوز که هنوز است آن را در بسیاری از گیم نت ها بازی کنند. این بازی کاملا اکشن و سه بعدی بوده و دو تیم متفاوت به نام های Terroritsts و Counter Terrorists دارد. هم چنین این نسخه از بازی قابلیت چند نفره ( Lan ) را داشته و بدون نیاز به نصب ( Portable ) اجرا می شود. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و اکشن را به صورت رایگان از سایت کلوب گیم دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 1308 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود بازی G T A . I V (جی تی ای ۴ ) برای کامپیوتر با حجم فقط ۷ مگابایت

GTA 4 Highly compressed 6gig to ۷ mb: بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب ۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دی gta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو! سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید. اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتوموبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۷ مگابایت از این سایت .

نکته : موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

GTA 4


دانلود در ادامه مطلب...                                                         

admin بازدید : 434 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (1)

بازی جدید و بسیار زیبای برش میوه ها با نام Fruit Mania که این بار برای گوشی های جاوا منتشر شده است .

 

 
سبک بازی شبیه بازی معروف و با گرافیک Fruit Ninja است. در این بازی شما باید میوه ها را تکه تکه و امتیازات لازم را جمع آوری کنید ! همچنین مواظب بمب ها هم باشید!

دانلود بازی در ادامه مطلب..
admin بازدید : 320 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Gran Turismo 5
این بازی بزرگترین بازی ماشین رانی تاریخ با حجم GB20 برای اولین بار در تاریخ سایت های دانلود ایرانی قرار گرفته است.
این بازی در احصار کنسول سونی PS3 است. PC و Xbox داران قادر به دانلود این شاهکار تاریخ نخواهند بود.

بزرگترین بازی ماشین سواری تاریخ 
بهترین نمونه گرافیکی چند سال اخیر
به عکس های بازی خیره شوید تصور خواهید کرد که اصلا بازی در کار نیست!!! این که فیلم است !!!

سازنده: Polyphony Digital
ناشر: SCEA
تاریخ انتشار: Nov 2, 2010
سبک: Racing
پلتفرم: PS3
امتیاز از سایت های مختلف:

VideoGamer 8/10
1 UP -A
Cheat Code Central 4.8/5
Game Informer 9/10
PlayStation LifeStyle 10/10
Eurogamer 9/10
IGN 8.5/10
Kikizo 8/10
Computer & Video Games UK 8/10
GamePro 4.5/5

تا حالا فکر کرده اید که بزرگترین سازنده بازی های ماشین رانی کدام شرکت یا کدام محصول است .به نظر بنده و بسیاری از نگارنده ها و نویسنده های بزرگ بازی در خارج و داخل سری Gran Turismo 5

را بهترین ،بزرگترین و محبوب ترین سری بازی های متشین رانی می دانند.در اینکه گرن توریسمو یکی از بهترین بازی های ماشین رانی تاریخ محسوب می شود که شکی وجود ندارد ولی اینکه بهترین باشد کمی جای بحث دارد که بعضی قوبل و بعضی دیگر که تعدادشان به مراتب کمتر است قبول ندارند.همه کسانی که Ps2 داشته اند Gran Turismo 4 را تجربه کرده اند و از لحظه لحظه بازی آن لذت برده اند .بعد از تقریبا 7 سال از عرضه نسخه 4 بازی نسخه 5 گرن توریسو هم برای PS3 وارد بازار شد و تکان فوق العاده به بازار داد.همه گیمر ها دیگر از تاخیر های متعدد و وعده های پی در پی سازندگان به تنگ آمده بودند که بالاخره در E3 2010 تاریخ سرمی انتشار بازی مشخص شد و تواست امتیاز 88% از اسیت GameRanking را از آن خود کند ،این نکته را هم اضافه کنم که هنوز سایت های بسیاری به بازی امتیاز نداده اند.
Gran Turismo 5 برای اولین بار در E3 2006 معرفی شد و تا سال 2008 از آن خبری نشد ، تااینکه در آوریل 2008 یامائوچی اعلام کرد 150 نفر به مدت سه سال است که بروی Gran Turismo 5 کار می کنند و بازی رو به اتمام است. بار بعدی در E3 2009 یک تریلر کوتاه از این بازی به نمایش گذاشته شد و وجود مسابقات WRC و ناسکار تایید شد. بعد از مدتی کوتاه یامائوچی در مصاحبه ای با یوروگیمر اعلام کرد ساخت Gran Turismo 5 تمام شده است و ما در هر زمانی بخواهیم ، می توانیم بازی را منتشر کنیم.بار دیگر یامائوچی در TGS 2009 گفت 65 درصد بازی تکمیل شده است و ما در حال کار بروی آن هستیم !
با این حال بازی تاکنون تاخیر خورده .یامائوچی بعد ها اعلام کرد هزینه ی ساخت Gran Turismo 5 تاکنون 60 میلیون دلار (تقریبا 50 برابر هزینه ی ساخت Gran Turismo در سال 1997 ) بوده است ! !
Gran Turismo 5 با داشتن لیسانس مسابقات World Rally Championship,Nascar,Indy Racing,Super GT کامل ترین ریسینگ ساخته شده خواهد بود.در این بازی بیش از 1000 خودرو و 70 جاده ی مختلف در 20 کشور دنیا وجود خواهد داشت.دموی قابل بازی و عمومی Gran Turismo 5 در 17 دسامبر 2009 بر روی شبکه ی PSN قرار گرفت که این دمو دارای دو خودرو NISSAN 370Z و TUNED NISSAN 370Z بود و در Indianapolis صورت می گرفت .دموی Gran Turismo 5 با حجم 219 مگابایت تنها حالت Time Trial قابل بازی بود از این رو اطهار نظر در رابطه با بازی از روی دموی کار دشواریست.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بینظیر بازی به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 341 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بازی موبایل حرکات آکروباتیک با ماشین (جاوا) - Stunt Car Racing

(دانلود اختصاصی از كلوب گيم)

در بازی زیبای Stunt Car Racing شما می توانید به اجرای حرکات نمایشی و آکروباتیک با اتومبیل های سنگین بپردازید. شما باید در حین انجام حرکات تعادل اتومبیل را حفظ کنید.

دانلود بازی در ادامه مطلب...

 

admin بازدید : 451 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی دوک ناکم duke nukem-پلی استیشن کم حجم برای کامپیوتر pc
 

دانلود بازی دوک ناکم duke nukem-پلی استیشن کم حجم برای کامپیوتر pc

این بازی جز بازی های مشهور هستش که به تازگی هم نسخه جدید این بازی به بازار اومده بیشتر از 6 ماه هستش که نسخه جدیدش به بازار آمده و دارای گرافیک خوبی هم هستش .
اما چون بازی های قدیمی رو در سایت قرار میدادم خوب گفتم چرا من این بازی رو در سایت قرار ندم . چون همونجوری که میدونید بازی دوک ناکم duke nukem همه جا مشهور هستش و اکثرا هم بازی کردیمش . من خودم این بازی رو یادم هستش مخصوصا چون سنم کم بود این بازی صحنه هایی داشت که برای جالب بود . اصلا یکی از دلایل مشهور شدن بازی دوک ناکم یا همون duke nukem همین صحنه های بازی بودش دیگه :دی
به هر حال بازی دارای حجم زیادی نیستش . حجم بازی 130MB هستش . حتما حتما بازی رو با دانلود منیجر بازی کنید ...
admin بازدید : 333 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

                                                         دانلود بازی تیکن اندروید ۲۰۱۳

بازی تیکن اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Tekken Card Tournament 1.009 بازی مبارزه در خیابان ها این بازی از آن دسته بازی هایی میباشد که در کنسول های مختلف از طرفداران زیادی برخوردار میباشد شما در هر مسابقه میتوانید افرادی را برای مبارزه با خود و افرادی را برای مبارزه با دیگران انتخاب کنید. دارای چندین شخصیت میباشد که همه ی آنها از اسطوره های بزرگ جنگ محسوب میشوند . هر کدام درای ویژگی  هایی و ضربات نهایی هستند .
مسابقات تیکن CARD  ویژگی های خیره کننده و بازیکنان با تصاویری ۳D یباشد ،بازی در همان ابتدای استارت هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان خواهد زد.بازی در سال ۲۰۱۳ در خیابان های شهر برگذار میشود که یک واقعیت را به تصویر خواهد کشید.

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 314 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید اسکی در اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر
Snowbike RacingVersion  ۱٫۰ با آمدن فصل زمستان و بارش برف ورزش ها و مسابقات زیادی در سرتاسر دنیا انجام میشود که یکی از آنها اسکیت سواری با ماشین هست که در کشور های خارجی بسیار رواج دارد. ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم . در این بازی با گرافیکی بالا شما با چندین ورزشکار دیگر به مسابقه میپردازید و با ماشین های خود از روی برف ها با ارتفاعات بلند لیز میخورید و امتیاز کسب میکنید.به منظور تکمیل بازی شما مجبود به نبرد، لگد زدن به مخالفان  و برنده شدن در این نژادها که به باز کردن آهنگ و دوچرخه می انجامد دست میزنید، اما توجه داشته باشید که مخالفان می تواند بسیار تند و زننده!بازی دارای ۵ آهنگ زیبا ۳D با گرافیک بالا و ۱۲ دوچرخه برف با قدرت های مختلف با تنظیمات ترمز است.


دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 418 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)

یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های اول شخص شوتر بدون شک Counter Strike است. در این بازی ویژگی هایی خارق العاده مشاهده خواهید کرد از جمله آنها می توان به:

- گرافیک بی نظیر در پلاتفرم سیمبیان^3
- دارای 8 نقشه جذاب و حرفه ای
- دارای 8 اسلحه جنگی
- دارای 4 شخصیت برای تروریست و کانتر تروریست
- و ...

 

سیستم عامل مورد نیاز : Symbian^3 و Anna و Belle

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 215 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی تند و سریع FAST AND FURIOUS 6 - بازی اتومبیل رانی برای سیمبیان : در مسابقات جاده ای شرکت کنید و جاده ها را به آتیش بکشید شما در این بازی میتوانید در تعمیرگاه تخصصی خود به تقویت ماشین خود بپردازید و تکنولوژی های جدیدی را به به اتومبیل خود اضافه کنید تا با قدرت بیشتری در رقابت ها شرکت کنید.دانلود بازی تند و سریع FAST AND FURIOUS 6 - بازی اتومبیل رانی برای سیمبیاندانلود بازی در ادامه مطلب...
admin بازدید : 659 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

NBA 2K13 PSP Free PSP Games Download

 

NBA 2K13 PSP
Release Date: October 2, 2012
Publisher: 2K Sports
Developer: Visual Concepts
Genre: Sports
Download  |  ISO  |  1part  |  735mb

PSP Games Download NBA 2K13 PSP

این بازی بازی بسیار زیبای بسکتبال برای پی اس پی است که امروز در سایت کلوب گیم قرار داده ایم.این بازی ترفداران زیادی دارد پس پیشنهاد می کنم این بازی را دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 10268 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار های زیادی برای ساخت بازی وجود دارد که یکی از بهترین و ساده ترین ان ها fps creator است.با این نرم افزار شما می توانید در کمتر از ده دقیقه یک بازی سه بعدی با مشخصات بسازید و می توانید با یک کلیک نورپردازی کنید.این برنامه نیازی به کد نویسی ندارد و با ان می توانید یک بازی جنگی با امکان چند نفره بازی کردن ایجاد کنید من پیشنهاد میکنم این نرم افزار را دانلود کنید و بازی خود را بسازید.

دانلود این نرم افزار در ادامه مطلب...

admin بازدید : 320 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Bad Piggies چند روزی هست منتشر شده و استقبال فراوانی از این بازی عمل آمده بازی به این صورت است که با یک سری از وسایل خاص باید خوک ها رو طوری حرکت بدید که به شی مورد نظر در نقشه برخورد بکنه تا بتونید اون مرحله رو سپری و به مرحله ای دیگه برید هم اکنون این بازی زیبا را می تونید با کرک جدا از سایت کلوب گیم دانلود کنید.

Bad Piggies
admin بازدید : 268 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

بازی زیبای Moto Racer 2 که به جرات می توان بیان نمود یکی از بازی های زیبا و جذاب موتور سواری در نوع خود می باشد که لذت و احساس واقعی قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری و تلاش برای پیروزی در این مسابقات را در وجود کاربران زنده نموده و نسبت به حجم این بازی که دارای حجم بسیار کمی می باشد دارای قابلیت های زیادی بوده که به اختصار در ادامه به حضورتان می رسانیم.

 

بازی موتورسواری 2 | Moto Racer 2

 

از جمله ویژگی های این بازی زیبا به نوع مسابقات مربوط بوده که در حین انجام مسابقه مانند مسابقات واقعی کوچکترین اشتباه و تصادفی شما را تا حد بسیار زیادی از مسابقه دور نمود و فاصله بین شما و رقبا را بسیار زیاد می نماید…

 

بازی موتورسواری 2 | Moto Racer 2

 

Moto Racer2 یک بازی فوق العاده زیبا در حیطه ی بازی های چند رسانه ای است . این بازی یک بازی قدیمی و در عین حال اعتیاد آورد است .احساس واقعی قرار گیری در پیست موتور سواری را با بازی Moto Racer 2 تجربه کنید .این بازی در عین واحد دو بازی می باشد . انتخاب با شماست ! جاده های خاکی یا خیابان ها ؟

 

بازی موتورسواری 2 | Moto Racer 2

 

 


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

admin بازدید : 2386 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (4)

با سلام امروز برای کاربران سایت نسخه کامل بازی بتلفیلد 4 را اماده کرده ایم.که هیچ سایتی این بازی را برای دانلود نگذاشته است.پیشنهاد می کنم این بازی را دانلود کنید.

Battlefield-4-More-information-1

اینبار بتلفیلد شامل مناطق ایران و نیویورک خواهد بود و همانطور که می دونید گرافیک بالایی هم داره.

دانلود از تورنت در ادامه مطلب...

 

admin بازدید : 279 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

Deadpool | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Deadpool برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۹۰GB

DeadPool بازی جدیدی می باشد که داستان آن از کمیک بوک های Marvel تهیه شده است. این بازی مربوط به DeadPool شخصیت محبوب و ضد قهرمان دنیای مارول بوده که در بازی دشمنانی دارد. این بازی توسط استدیوی High Moon که سابقه ساخت سری بازی ها تبدیل شوندگان را دارد ساخته شده است و توسط شرکت اکتیویژن برای XBOX360 منتشر شده است. داستان این بازی را Daniel Way نوشته و توسط یکی از محبوب ترین صداگذاران بازی هایی چون آنچارتد ، Spec Ops The Line ، RAGE یعنی تنولان نورث ۴۲ ساله صداگذاری کرده است. Dead Pool بازی با سبک اکشن سوم شخص می باشد که همین سبک از بازی سازان بازی بسیار بزرگ و پر برخورد می طلبد. در بازی شما پیشرفت Dead Pool را میبینید که طی این پیشرفت ضربات جدید و پیشرفته تر را می توانید به دشمنانتان وارد کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.


admin بازدید : 210 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

|نسخه نهایی و بدون مشکل سیو کردن بازی ، قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & 3.41|

 

sonic generations ps3 cover دانلود بازی Sonic Generations برای PS3

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 249 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

سه سال از زمانی که مگاترون و Deception ها به دنیا حمله ور شدند می گذرد. رهبران زمین باور کردند که مگاترون در نبرد سر این کره خاکی به شکست رسیده و متوقف شده است. ولی ماجرا از ذهن آپتیموس پرایم به صورت دیگری است و او از قضایای بیشتری اطلاع دارد ! یک سری بیگانه در حال حرکت به سمت زمین دیده شده اند که نقشه مگاترون را می خواهند عملی بسازند. نقشه ای که رعب و وحشت را میان مردم بیندازد و جنگی ویرانگر را بوجود آورد. تمامی طرح این جنگ برای نابودی دشمن اصلی مگاترون به نام Shockwave می باشد ! اتوبات ها باید مگاترون را دستگیر نمایند و Shockwave را قدرتمند و سرزمین خانگی خود را از حمله بیگانگان محافظت کنند ! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت کلوب گیم دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

                                      |نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55|

Transformers Dark of the Moon cover small دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 263 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

جان سخت A Good Day to Die Hard - دانلود بازی اکشن ویژه Symbian^3, Anna, Belle : بازی فوق اکشن یک روز خوب برای جان سخت یکی از گیم های خوب در سال جدید میلادی برای سیمبیان میباشد که داستان بازی بر اساس نسخه چهارم فیلم جان سخت بر گرفته و ساخته شده است که بازی مهیج و جالبی برای گوشی های نوکیا شده است.

این بازی را میتوانید بطور رایگان در ادامه مطلب از کلوب گیم دریافت کنید.


 

 

admin بازدید : 216 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

سری بازی های جوجه ی دیوانه Moorhuhn Crazy Chicken یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که هر نسخه از آن در یک سبک خاصی از جمله ورزشی , اکشن , ماجرایی و… ساخته می شود. برای این پست از سایت بازی های رایگن نسخه ی جدید و مهیج این بازی را با عنوان Moorhuhn Wanted یا همان جوجه ی دیوانه ی تحت تعقیب در نظر گرفته ایم. جوجه ی دیوانه در این ورژن بازی به غرب وحشی سفر می کند و قصد دارد تا به عنوان یک کلانتر وظیفه شناس نظم و امنیت را برای دیگر به شهر برگرداند. مورهان با به کارگیری سلاح ها و تجهیزات کلاسیک به شکار و از بین بردن پرنده های مزاحم و خرابکار می پردازد و تصمیم جدی برای پاک سازی شهر گرفته است !

admin بازدید : 280 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

خلاصه بازی

بازی"TehRun2 کلاه قرمزی " آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

برای دانلود این بازی زیبا و جدید به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 1903 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (1)

1202 دانلود نسخه جدید بازی PES 2014 – جاوا

هم اینک نسخه جدید بازی بسیاری زیبای پی اس ۲۰۱۴ را برای گوشی های موبایل جاوا آماده دانلود کرده ایم. PES 2014 دیگر نیازی به توضیح ندارد چون همه آن را می شناسند. یک بازی محبوب جهانی اینبار برای گوشی های موبایل نوکیا – سونی اریکسون – ال جی و تمام گوشیهایی که از فرمت جار و جاوا پشتیبانی میکنند ساخته شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

 

admin بازدید : 340 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty: Black Ops II برای PC

|Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB|

لس آنجلس در حال نابودی! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد. در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال ۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است. Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و… . این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد. با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسورها) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی آن را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید. یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده. نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده. قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.
برای دانلود و اطلاعات + تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

admin بازدید : 3782 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (35)

                           (دانلود بازی فوتبال 2014 برای اولین بار بین سایت های ایرانی)

                                                       (پست اختصاصی)

http://static.trustedreviews.com/94/000027a1a/a040/PES-2014-cover.jpg

با سلام خدمت کاربران سایت کلوب گیم.امروز برای شما بازی فوتبال2014 را اماده کرده ایم .این بازی هنوز منتشر نشده است ولی ما این بازی را به صورت کامل برای شما اورده ایم.

دانلود از تورنت در ادامه مطلب...

admin بازدید : 225 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

 

bioshock infinite cover ps3 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

admin بازدید : 199 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PS3-ANTiDOTE

 

Dead Island Riptide PS3 Cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

 

 

داستان
اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.
حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.
در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

admin بازدید : 308 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Max Payne 3 دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3

به طور حتم بازی هایی که کمپانی RockStar منتشر می کند همیشه از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار بودند، به ویژه اگر این بازی، بازی مانند مکس پین باشد. راک استار چند روز پیش نسخه ۳ بازی Mac Payne را بعد از ۱۲ سال منتشر کرد. باید دید که آیا این نسخه می تواند مانند دیگر نسخه ها کاربران را به سوی خودش جلب کند یا خیر.

قبل از شروع بازی هرچیزی را که از نسخه های قبلی در ذهن داشتید، از ذهنتان بیرون کنید چرا که در نسخه جدید همه چیز تغییر کرده است. در یک ترمینال و در پشت اتوبوسی در شهر سن پائولو قرار دارید. چندین نفر منتظر خارج شدن شما هستند تا با شلیک گلوله شما را بکشند، اما شما همچنان در پشت اتوبوس پناه گرفته اید و برای نجات خود برنامه ریزی می کنید. که ناگهان مردی از طبقه دوم ساختمانی به پایین پرتاب می شود و قبل از این که به زمین اصابت کند کسانی که قصد کشتن شما را دارند، او را به گلوله می بندند. پس از رسیدن به زمین، از جای خود بلند می شود و سراغ سلاح های دشمنان می رود. شاید او دیوانه ترین آدم روی زمین باشد، ولی هم تیمی شما است و جانتان را نجات داده است. بازی Max Payne 3 شروع می شود.

مهم ترین قابلیتی که در این نسخه بر روی آن مانور داده شده است، قابلیت Bullet-Time یا همان صحنه آهسته است. شما می توانید در هنگام شروع بازی شخصیت اصلی بازی را بسازید و حتی مدل مو، مدل ریش، نوع لباس و … برای او خودتان انتخاب کنید. شما می توانید در بخش Customize خودتان را به یک توپ خانه کامل تبدیل کنید. اما توجه کنید که سنگین شدنتان برابر خواهد بود با کاهش سرعت حرکت شما.

از قابلیت های دیگر این نسخه می توان به The Weapon Dealer اشاره کرد که توسط این قابلیت مهمات شما برای یک مدت معین نامحدود خواهد شد. یا قابلیت Weapon Double Dealer که توسط آن نارنجک دشمن جلوی پایش می افتد و منفجر می شود. همچنین قابلیت جالب دیگری که در بازی وجود دارد، Sneaky می باشد که به واسطه آن می توانید ذهن دشمن را کنترل کرده و هر کاری که می خواهید می توانید با او انجام دهید.

مطمئنا Max Payne 3 یک انقلاب در میان بازی های PS3 خواهد بود و به شما توصیه می کنم در صورت امکان حتما این بازی بسیار زیبا را انجام دهید.برای دانلود برید به ادامه ی مطلب.............

admin بازدید : 2651 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (2)

امروز در این پست برای اولین بار بین سایت ها بازی ایرانی شتاب در شهر را به صورت کرک شده و سالم برای شما آماده کرده ام,این بازی در سبک(open_world racing)هست که توسط استدیو آروین تک ساخته و منتشر شده است,اگر کنجکاو شده اید که چه کسی زحمت کرک کردن این عنوان را کشیده,باید بگم به دلیل بعضی چیزها بهتر است کسی از کرکر این بازی چیزی نداند,به هر حال می توانید برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب بروید.

|برای اولین بار در دنیا|
دانلود و عکس هایی دیدنی در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 501
  • بازدید ماه : 1,787
  • بازدید سال : 17,645
  • بازدید کلی : 347,685
  • watch online