loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 861 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۶۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
admin بازدید : 800 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت کلوب گیم.چند وقتی است که بازی ایرانی خلیج عدن منتشر شده است.اما به این راحتیا در اینترنت و مغازه ها پیدا نمی شود.و فقط تریلر این بازی در اینترنت موجود می باشد.این بازی، روایت نبرد تکاورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدهای دریایی خلیج عدن است. منطقه خلیج عدن که در کشور سومالی است، گرفتار درگیری های داخلی است و حتی برخی از مناطق آنجا در اختیار دزدان دریایی است و نیروهای آن ها در آن منطقه ها مستقر هستند.

ما امروز تصمیم گرفتیم این بازی زیبا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.اگر از بازی خوشتان آمد،نامردی نکنید.نظر هم بدید.


دانلود+تصاویری از بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 357 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

|برای اولین بار در بین سایت های ایرانی|

 |نسخه معتبر و تضمین شده BlackBox به پست اضافه شد |

  • شرکت بازی:

شرکت بازی معروف AssassinS Creed شرکت Ubisoft است که چند سالی است با ساختن این بازی توانسته فروش خوبی را داشته باشد.البته بخش های بازی هم اکنون توسط هشت استدیو طراحی می شود.

  • بقیه + لینک در ادامه مطلب کلوب گیم
admin بازدید : 1168 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (2)

سوپرایزی دیگر از کلوب گیم.امروز برای شما نسخه کامل بازی Call of Duty Ghosts را برای دانلود گذاشته ایم.این بازی عالی هنوز منتشر نشده ولی ما این بازی را برای کامپیوتر گذاشته ایم.


       Call-of-Duty-Ghosts

 

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 882 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (4)

با سلام خدمت کاربران سایت کلوب گیم.امروز برای اولین بار بازی Batman Arkham Origins را بین سایت های ایرانی گذاشته ایم.این بازی تا چندین ماه دیگر منتشر می شود ولی ما ان را برای شما اماده کرده ایم.این بازی گرافیک بالایی دارد و امکان چند نفره بازی کردن به این نسخه افزوده شده است.


              


برای دانلود این بازی عالی و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...


admin بازدید : 971 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

                                 

سلام دوستان گرامی پس از 4 ماه سیمز 3 جزیره بهشت منتشر شد . شما با این پک میتوانید شامل یک شهر جزیره ای و زندگی در جزیره و مهمتر از همه پری دریایی و زندگی در آب . البته به همراه قایقرانی !!! مطمئن باشید بهترین پک سیمز 3 جزیره بهشت بوده و هست . فعلا در سایت مانیاسافت میتونید ببینید که سیمز 3 جزیره بهشت در دومین رده پر فروش ترین ها قرار دارد . پس حتما و سریعتر بازی را با قاب و بسته بندی شکیل و کرک سالم از مانیاسافت خریداری کنید . درنگ نکنید چون یک زندگی بهشتی در نزدیک شماست .


دانلود و خرید پستی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 458 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

                           


بدون شک شما نیز با بازی معروف و مهیج Counter Stike آشنایی دارید و اگر اهل گیم نت باشید چندین بار آن را تجربه کرده اید. تا بحال ده ها نسخه از این بازی عرضه شده است ولی نسخه 1.6 آن از محبوبیت خاصی میان بازی خور ها برخوردار بوده که همین امر موجب شده هنوز که هنوز است آن را در بسیاری از گیم نت ها بازی کنند. این بازی کاملا اکشن و سه بعدی بوده و دو تیم متفاوت به نام های Terroritsts و Counter Terrorists دارد. هم چنین این نسخه از بازی قابلیت چند نفره ( Lan ) را داشته و بدون نیاز به نصب ( Portable ) اجرا می شود. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده جذاب و اکشن را به صورت رایگان از سایت کلوب گیم دریافت کرده و از آن لذت ببرید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 1308 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

دانلود بازی G T A . I V (جی تی ای ۴ ) برای کامپیوتر با حجم فقط ۷ مگابایت

GTA 4 Highly compressed 6gig to ۷ mb: بازی جدید سرقت بزرگ اتوموبیل یا همون gta4 رو که حتما میشناسید.بازی که تقریبا میشه گفت معروفترین بازی جهانی هست.بسیار پرطرفدار و پر هیجان میباشد. مخصوصا این جدیدترین نسخش که با گرافیک بالاتری آمده.حجمش کمپرس شدش ۶ گیگابایت بود و برای نصب ۱۶ گیگ هارد دیسک نیاز دارید. حالا حتی دیال آپی ها هم میتوانند بازی ۴ دی وی دی gta4 رو دانلود کنند.باورش سخته اما واقعیته. دانلود کنید تا متوجه شوید. کافیه از کمپرس درش بیارید تا ببینید حجم بازی رو! سپس بعد از استخراج فایل را که iso میباشد را در برنامه daemon tools اجرا کنید. اگر دوست دارید جدیدترین نسخه بازی سرقت بزرگ اتوموبیل رو انجام بدید آن هم با کرک معتبر دانلود کنید نسخه ۴ دی وی دی این بازی رو برای اولین بار در جهان با حجم فقط ۷ مگابایت از این سایت .

نکته : موقع استخراج فایل زیپ شده حواستان باشد درایوتان ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد و سپس بعد از استخراج فایل را در نرم افزار درایور مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید

GTA 4


دانلود در ادامه مطلب...                                                         

admin بازدید : 308 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی Angry Birds Star Wars عرضه شد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. در این نسخه ۸۰ مرحله وجود دارد. جایزه های جدید آماده کشف شدند هستن وگیم پلی بازی نیز بهبود یافته و جدید شده است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید. این بازی روی ویندوز ۸ نیز اجرا خواهد شد ، برای اجرای این بازی حتما لازم است که کارت گرافیک خود را به روزرسانی نمایید.


 

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 212 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Dont Starve

dont-starve

Dont Starve یک بازی استراتژیک برای تلاش در زنده ماندن در بیانبان های سازش ناپذیر پر از علم و سحر و جادو است.

شما در این بازی نقش آقای ویلسون را دارید یک دانسمند بی باک و نترس که توسط یک دیو به دام افتاده است و به یک بیابان مرموز منتقل شده است. ویلسون باید یاد بگیرید با استفاده از محیط اطرافش چگونه زنده بماند و در نهایت از آنجا فرار کند و به خانه اش برگردد.

در این بازی دستورالعملی وجود ندارد، باید با تجربه در زمینه های شکار، کشاورزی و …. تلاش کنید تا زنده بمانید. ...in contnue

admin بازدید : 510 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

گیم پلی GTA V در نسخه ی PS3 به نمایش در آمده است + چند تصویر جدید

بعد از آن که سرانجام استدیوی Rockstar Games از اولین تریلر رسمی گیم پلی GTA V رونمایی کرد خیلی ها دوست داشتند بدانند که این نمایش جذاب بر روی کدام یک از نسخه های بازی بوده است که در نهایت Rockstar Games اعلام کرد که گیم پلی GTA V بر روی نسخه ی PS3 به نمایش درآمده است. همچنین این استدیو همراه با این خبر چند تصویر جید از GTA V که فوق العاده و خیره کننده به نظر می رسد را هم منتشر کرده که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

admin بازدید : 323 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

 

اطلاعاتی جدید از GTA V منتشر شد (حیوانات خانگی و وحشی بازی را بشناسید)

مجله ی ژاپنی فامیتسو به تازگی در آخرین شماره ی منتشر شده ی خود پیش نمایشی مفصل و منحصر به فرد را از مورد انتظار تریتن بازی سال 2013 یعنی Grand Theft Auto V داشته است که اطلاعات جدیدی را با خود به همراه دارد. جالب اینجاست که این اطلاعات برخلاف دیگر جزییاتی که تاکنون از این بازی جهان آزاد شنیده ایم بیشتر مربوط به حیوانات وحشی بازی و همچنین حیوان خانگی شما می باشد.

بقیه در ادامه مطلب…

admin بازدید : 10268 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار های زیادی برای ساخت بازی وجود دارد که یکی از بهترین و ساده ترین ان ها fps creator است.با این نرم افزار شما می توانید در کمتر از ده دقیقه یک بازی سه بعدی با مشخصات بسازید و می توانید با یک کلیک نورپردازی کنید.این برنامه نیازی به کد نویسی ندارد و با ان می توانید یک بازی جنگی با امکان چند نفره بازی کردن ایجاد کنید من پیشنهاد میکنم این نرم افزار را دانلود کنید و بازی خود را بسازید.

دانلود این نرم افزار در ادامه مطلب...

admin بازدید : 320 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Bad Piggies چند روزی هست منتشر شده و استقبال فراوانی از این بازی عمل آمده بازی به این صورت است که با یک سری از وسایل خاص باید خوک ها رو طوری حرکت بدید که به شی مورد نظر در نقشه برخورد بکنه تا بتونید اون مرحله رو سپری و به مرحله ای دیگه برید هم اکنون این بازی زیبا را می تونید با کرک جدا از سایت کلوب گیم دانلود کنید.

Bad Piggies
admin بازدید : 2386 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (4)

با سلام امروز برای کاربران سایت نسخه کامل بازی بتلفیلد 4 را اماده کرده ایم.که هیچ سایتی این بازی را برای دانلود نگذاشته است.پیشنهاد می کنم این بازی را دانلود کنید.

Battlefield-4-More-information-1

اینبار بتلفیلد شامل مناطق ایران و نیویورک خواهد بود و همانطور که می دونید گرافیک بالایی هم داره.

دانلود از تورنت در ادامه مطلب...

 

admin بازدید : 216 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

سری بازی های جوجه ی دیوانه Moorhuhn Crazy Chicken یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین بازی هایی بوده که هر نسخه از آن در یک سبک خاصی از جمله ورزشی , اکشن , ماجرایی و… ساخته می شود. برای این پست از سایت بازی های رایگن نسخه ی جدید و مهیج این بازی را با عنوان Moorhuhn Wanted یا همان جوجه ی دیوانه ی تحت تعقیب در نظر گرفته ایم. جوجه ی دیوانه در این ورژن بازی به غرب وحشی سفر می کند و قصد دارد تا به عنوان یک کلانتر وظیفه شناس نظم و امنیت را برای دیگر به شهر برگرداند. مورهان با به کارگیری سلاح ها و تجهیزات کلاسیک به شکار و از بین بردن پرنده های مزاحم و خرابکار می پردازد و تصمیم جدی برای پاک سازی شهر گرفته است !

admin بازدید : 280 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

خلاصه بازی

بازی"TehRun2 کلاه قرمزی " آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

برای دانلود این بازی زیبا و جدید به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 340 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Call Of Duty: Black Ops II برای PC

|Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB|

لس آنجلس در حال نابودی! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد. در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال ۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است. Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و… . این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد. با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسورها) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی آن را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید. یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده. نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده. قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.
برای دانلود و اطلاعات + تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

admin بازدید : 3782 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (35)

                           (دانلود بازی فوتبال 2014 برای اولین بار بین سایت های ایرانی)

                                                       (پست اختصاصی)

http://static.trustedreviews.com/94/000027a1a/a040/PES-2014-cover.jpg

با سلام خدمت کاربران سایت کلوب گیم.امروز برای شما بازی فوتبال2014 را اماده کرده ایم .این بازی هنوز منتشر نشده است ولی ما این بازی را به صورت کامل برای شما اورده ایم.

دانلود از تورنت در ادامه مطلب...

admin بازدید : 2651 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (2)

امروز در این پست برای اولین بار بین سایت ها بازی ایرانی شتاب در شهر را به صورت کرک شده و سالم برای شما آماده کرده ام,این بازی در سبک(open_world racing)هست که توسط استدیو آروین تک ساخته و منتشر شده است,اگر کنجکاو شده اید که چه کسی زحمت کرک کردن این عنوان را کشیده,باید بگم به دلیل بعضی چیزها بهتر است کسی از کرکر این بازی چیزی نداند,به هر حال می توانید برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب بروید.

|برای اولین بار در دنیا|
دانلود و عکس هایی دیدنی در ادامه مطلب...
admin بازدید : 352 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

بازی ورزشی "پادشاهان فوتبال" یک شبیه ساز کاملا جدید از زندگی ورزشی فوتبالیست ها می باشد. زندگی هر روزه ی فوتبالیست ها، شبیه سازی تمرینات روزمره ی آن ها برای بهبود مهارت هایشان و تمام داستان ها و تضادهای زندگی واقعی آن ها که در یک فصل فوتبال برای بازیکنان پیش می آید در این بازی گنجانده شده است. بوسیله ی انتخاب بازیکنان و تصمیم گیری های حرفه ای خود در مورد شخصیت بازیکنان، شما باید آینده ی هر فوتبالیست خود را پیش بینی کنید و منابع خود را نیز طوری تطبیق دهید تا بتوانید تیم خود را به رقابت های جهانی برسانید. بازی در یک محیط ۳ بعدی خارق العاده اتفاق می افتد. همچنین شما می توانید تیم خود را به دلخواه خود سامان دهی کنید و با آپگریدهایی که در باشگاه شما و پاداش هایی که می گیرید می توانید لذت خود را از این شبیه ساز بی نظیر فوتبال چندین برابر کنید.

Lords of Football PC-RELOADED

 

lords of football cover دانلود بازی Lords of Football برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E6550   
RAM: 3 GB RAM   
VGA: nVidia GeForce 9400 1Gb / Amd Radeon HD 4550 1 Gb   
DX: 9.0c   
OS: Windows Vista   
HDD: 9 GB HD space

 

admin بازدید : 236 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

Billard Simulator - یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های بیلیارد

 

 


Billard Simulator یکی از جدیدترین بازی های بیلیارد می باشد که در آن سعی شده است تا نواقصی مانند محدود بودن سبک بازی، محدودیت تعداد بازیکنان، محدودیت زوایای تصویر و ... بر طرف شود. این بازی پرطرفدار با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین بازی های بیلیارد کامپیوتری تبدیل شده است تا بتواند ساعت ها علاقه مندان به بیلیارد را سرگرم کرده و محیطی را فراهم کند تا شما قادر باشید مانند دنیای واقعی و در هر سبکی که مایل هستید به تنهایی بازی کنید و یا حتی با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و این گونه اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.

توجه: زبان این بازی آلمانی است.

admin بازدید : 286 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

Tekken 3 - بازی تکن 3 برای کامپیوتر

 

 

Tekken از گروه بازی های مبارزه ای سه بعدی است که در ابتدا برای پلی استیشن تولید شد ولی به علت طرفداران بیشمارش نسخه PC آن نیز تولید شد. در این سری از بازی ها مبارزات بسیار واقع گرایانه می باشد و بازی از یک سبک داستانی برای مبارزات پیروی می کند. Tekken 3 نیز مانند نسخه های اول و دوم بازی از همان سیستم مبارزه ای پیروی می کند با این تفاوت که گرافیک و انیمیشن های آن بهتر شده و شخصیت های جدیدی به فهرست بازیکنان اضافه شده، به سرعت گیم پلی افزوده شده و موسیقی مدرن تری را دارا می باشد.

برخی از شخصیت های این بازی: Jack-5 با سبک مبارزه قدرت حیوانی، Asuka Kazama با سبک مبارزه هنر های رزمی سنتی کازاما، Ling Xiaoyu با سبک هنرهای مختلف رزمی چینی، Yoshimitsu با سبک نینجیتسو پیشرفته، Bryan Fury با سبک کیک بوکسینگ، Feng Wei با سبک کنپو چینی، Julia Chang با سبک کونگ فو و ... می باشند که هریک ملیت های متفاوتی نیز دارند.

admin بازدید : 211 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی در کامپیوتر - IObit Game Booster 2.41

(دانلود اختصاصی از کلوب گیم)

 

 

 

روند توسعه و پیشرفت گرافیکی بازی های کامپیوتری به گونه ای است که اگر بخواهید کامپیوترتان قادر به اجرای تمام بازی های جدید باشد، باید هر 6 ماه یک بار آن را آپگرید کرده و به جدیدترین سخت افزارها مجهز کنید! اما واقعا این کار ممکن نیست.

 

ما یک راه حل کم هزینه تر یا بهتر بگوییم بدون هزینه سراغ داریم. نرم افزار IObit Game Booster

 

این نرم افزار، کامپیوتر شما را از نظر نرم افزاری طوری بهینه سازی می کند که قادر به اجرای بازی های جدید باشد. البته نتیجه کار این نرم افزار، با مجهز شدن به سخت افزارهای جدید برابری نخواهد کرد. اما می تواند تا حدود زیادی مشکل کندی و یا اجرا نشدن بازی های جدید را بر روی کامپیوتر شما برطرف کند.

admin بازدید : 245 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوتبال PES 2013 نسخه دمو - Pro Evolution Soccer 2013 Demo

(دانلود اختصاصی از کلوب گیم)

 

 

 

بسیاری از علاقمندان به بازی های کامپیوتری، بازی PES را بهترین بازی فوتبال میدانند. سری بازی های PES یا Pro Evolution Soccer بیش از 10 سال است که تولید میشود. این بازی ها ابتدا برای کنسول هایی مثل سگا و نینتندو عرضه شد و بعد از مدتی برای Play Station هم تولید شد. حالا این بازی زیبا و مهیج تقریبا برای تمام کنسول های بازی و همچنین PC تولید میشود و هر سال نیز نسخه جدیدی را ارائه میکند.

 

هنوز چند ماه بیشتر از انتشار رسمی PES 2012 نگذشته که کمپانی تولید کننده این بازی، نسخه دموی PES 2013 را ارائه کرده است.

admin بازدید : 440 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی کانتر سورس - آپدیت 11 می 2012 (نسخه استروگینو)

Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition

 

 

 

به دنبال استقبال کاربران سایت سرزمین دانلود از نسخه های مختلف بازی کانتر، این بار هم نسخه ای جدید و متفاوت را به شما معرفی میکنیم.

بازی Counter Strike Source 1.0.0.71 Strogino Edition توسط یک تیم روسی پچ شده است و ده ها سرور رایگان و پرسرعت برای بازی آنلاین دارد.

 

مهم ترین قابلیت این نسخه از بازی کانتر، این است که حتی با سرعت پایین اینترنت و پینگ بالا، میتوانید به سرورهای آنلاین وصل شده و با حرفه ای ترین بازیکنان کانتر بازی کنید.

admin بازدید : 327 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه چیت، رمز، و کد تقلب برای بازی ها

CheMax 13.9

 

 

حتما برای شما هم پیش آمده که در یکی از مراحل یک بازی کامپیوتری گیر کنید! ممکن است ساعت ها و حتی روزهای متوالی تلاش کنید ولی نتوانید مرحله مورد نظر را پشت سر بگذارید. این اتفاق مخصوصا در بازی های فکری بیشتر رخ میدهد.

 

حتی در بازی های اکشن هم گاهی آرزو میکنید که ای کاش نسوز بودید. یا قوی ترین اسلحه بازی را از همان ابتدا داشتید و خشاب های شما هم تمام نمیشد!

 

اگر شما هم از این دست بازیکنان هستید، این مطلب را از دست ندهید.

admin بازدید : 1027 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)


                                                     ***دانلود از سرورهای قدرتمند آپلودباز***
                                                    ***دانلود از سرورهای قدرتمند هیپ فایل***
                                                                 ***به درخواست کاربر***

 

 

 

قابل اجرا روی: PC - PS3 - PS2

admin بازدید : 278 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی بیاد ماندنی توییتی و سیلوستر

 

دانلود بازی بیاد ماندنی توییتی و سیلوستر Sylvester and Tweety in Cagey Capers

 

دانلود بازی بیاد ماندنی توییتی و سیلوستر Sylvester and Tweety in Cagey Capers برای کامپیوتر با لینک مستقیم . Sylvester and Tweety یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کارتون هایی بوده که از سال ها پیش در تلوزیون مخاطبان بسیاری داشته و دارد. بدون شک بسیاری از بازی خوران قدیمی بازی آن را در کنسول قدیمی SEGA را به خاطر می آورند. Sylvester and Tweety in Cagey Capers یک اثر به یادماندنی با حجمی بسیار کم ولی خاطره انگیز می باشد.در این بازی سر تا سر هیجان همراه با دو شخصیت بسیار مشهور تویتی , پرنده باهوش و سیلوستر , گربه ی بدجنس به ماجراجویی های بسیاری در قالب ده ها مراحل می پردازید. در هر یک از مراحل آن به دنبال پرنده ناقلا تویط سیلوستر دست به هر کاری می زنید تا او را به چنگ انداخته و یک لقمه چیتان کنید !

admin بازدید : 225 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds 3.0

بازی پرندگان خشمگین

در اسنانه سال ۲۰۱۳ نسخه جدید بازی پرندگان خشمیگن Angry Birds 3.0 برای کامپیوتر منتشر شده است که آماده ی دانلود کرده ایم.این بازی در سراسر جهان از طرفداران فوق العاده زیادی برخوردار است که با محیط شاد و دوست داشتنی مناسب برای تمام سنین است.

داستان این بازی به این صورت است که شما باید تخم های پرندگانتان را که توسط خوک ها دزده شده است پس بگیرید.این بازی دارای حجم کم و گرافیک بالایی می باشد.

admin بازدید : 239 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (1)

دانلود بازی Omerta: City of Gangsters برای کامپیوتر

دانلود بازی Omerta: City of Gangsters

بار دیگر با یک بازی هیجان انگیز با نام Omerta: City of Gangsters 2013 در خدمت شما هستیم.این بازی که آماده ی دانلود کرده ایم چند روزی است که منتشر شده است اما ورژن موجود در سایت از حجم کمتری نسبت به نسخه اولیه برخوردار است.

داستان بازی به این صورت تعریف شده است که شما به عنوان یک مهاجر تنها در در شهر آتلانتیک هستید که با آرزوی زندگی بزرگ وارد شهر شده اید و باید نردبان جنایی را به سرعت سپری کنید!شما باید یک باند بزرگ تشکیل دهید و …

admin بازدید : 280 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۳٫۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 3.1

 

admin بازدید : 275 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)
آیا تا به حال داستان هایی ترسناک از خانه ها و مزارع خالی از سکنه شنیده و تحت تاثیر قرار گرفته اید ؟ اگر پاسخ مثبت است ، پس به هیچ وجه این بازی جذاب را از دست ندهید.Farm Mystery The Happy Orchard Nightmare عنوان یک بازی زیبا و البته وحشتناک است.روزی از روزها مجموعه اتفاقات هولناکی برای ساکنان این مزرعه به وقوع پیوست و همه ی آنها ناپدید شدند.اکنون این مزرعه خالی از سکنه شده است و فضای وحشت انگیز آن پرسش های بسیاری را در رابطه با علت وقوع این حوادث و ناپدید شدن مرموز این افراد به وجود آورده است. با بررسی شواهد موجود و حل معماهای گوناگون پاسخ این سوالات را به دست آورید و… در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.
 

Orchard Cover دانلود بازی Farm Mystery The Happy Orchard Nightmare برای PC

 

admin بازدید : 226 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Dont Starve یک بازی کم حجم ماجرایی و استراتژیک جدید توسط کمپانی Klei Entertainment برای کامپیوتر ساخته شده است. بازی Dont Starve یک بازی Survival در دنیایی که علم و جادو با هم آمیخته شده اند می باشد. شما در نقش Wilson به عنوان یک دانشمند هستید که توسط دیو به دام افتاده و به این دنیای عجیب وارد شده اید. شما باید با استفاده از محیط و موجودات اطراف خود راه فراری برای خودتون بسازین و به خانه برگردید.در بازی Dont Starve شما به جهانی پر از موجودات عجیب و غریب ، خطرات و شگفتی های غریب و ناشناخته گام نهاده اید. شما باید با استفاده از وسایل اطراف خود راز و رمز بقای خود در این جهان رو بدست بیاورید.

Dont Starve-FLT | 220 MB

 

Dont Starve دانلود بازی Dont Starve برای PC

 

admin بازدید : 439 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

Joe Danger 2 عنوان یک بازی آرکید سراسر هیجان می باشد که پس از موفقیت هایی در Xbox برای کامپیوتر نیز منتشر شد . شما در این بازی در نقش یک بدلکار به نام جو هستید که در پی شکستن رکوردهای مختلف می باشد و در مکان های مختلف دنیا به مسابقه می پردازد . این مسیرها سرشار از موانع سخت و خطرناک هستند که برای عبور از آن ها می بایست حرکات های نمایشی انجام دهید . در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Joe Danger 2 The Movie دانلود بازی Joe Danger 2: The Movie برای PC

 

admin بازدید : 268 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

turtle island game بازی کم حجم سرزمین لاک پشت ها Turtle Island

جزیره ی لاک پشت ها یا همان Turtle Island یکی از بازی سرگرم کننده و نه چندان جدید بودکه دارای سبکی استراتژیک و جالب است. شخصیت اصلی این بازی لاک پشتیست که قصد دارد با دفاع از جزیره زندگی بدون دلهره را برای باری دیگر به سرزمینشان هدیه کند و تمامی موجودات مزاحمی را که Sprut نام داشته از بین ببرد. این موجودات به محض اینکه به جزیره راه پیدا می کنند لاک پشت های نزدیک خود را منجمد کرده و خود نیز با سرعتی باور نکردنی در همان جا تکثیر می شوند. از یک بعد این لاک پشت قهرمان محسوب شده ولی از بعد دیگر جان اون در خطر بوده و ممکن است موجودات بیگانه با چیره شدن بر او , آخرین شانس جزیره را نیز به طور کامل نابود سازند.

مراحل بازی Turtle Island تنوع بسیاری داشته و از رندگبندی بسیاری خوبی بهره مند می باشد. در هر یک از این مراحل , لاک پشت قصه ی ما با استفاده از سلاح ها و تجهیزاتی که بر روی لاک خود قرار می دهد , به جنگ با بیگانگان می رود و بدون هیچ واهمه ای تک تک آن ها را از میان بر می دارد. در این میان هدفی مهم تر از موارد ذکر شده وجود داشته , آن هم این که دشمن اصلی و پر قدرت شما اختاپوس بوده که از قدرت دفاعی بسیاری بهره می برد. پس از به پایان رساندن یک به یک مرحله ها , امتیازاتی نیز به شما تعلق می گیرد که به وسیله ی آن ها جواز حضور در مراحل بالا تر را مسب خواهید کرد. بازی سرزمین لاک پشت ها دارای حجمی بسیار کم و گرافیکی مناسب بوده که می توانید آن را با لینک مستقیم از سایت بازی های رایگان دانلود کنید.


 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 546
  • بازدید ماه : 1,832
  • بازدید سال : 17,690
  • بازدید کلی : 347,730
  • watch online