loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 909 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

این سایت خیلی دیر اپدیت میشود به علت شروع مدارس ابتدایی - راهنمایی - دبیرستان - و دانشگاه


پس لطفا درخواست مطلب نکنید تا 2 هفته دوبار اپدیت شود


با عرض پوزش بابت این کار 

admin بازدید : 860 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

dvd دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۶۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
admin بازدید : 839 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PC-RELOADED


admin بازدید : 3113 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (5)

سلام دوستان امروز کلوب گیم یک بازی زیبا و پر طرفدار معتاد کننده اورده است 


این بازی ورژن های زیادی دارد که این ورژن 1.3.22 تا الان اخرین ورژن میباشد تا ورژن های بعد بیاید


پول بینهایت دارید اما نه کاملا بینهایت اگه خرج کنید تموم میشود ولی در حدی هست که همچی بخرید


اندروید 2.0.2 به بالا دانلود در ادامه مطلب



admin بازدید : 859 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

The Croods WebRip R6 (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه نهایی دوبله گلوری، با اصلاحات نهایی (هماهنگ با نسخه بلوری) اضافه شد|

|نسخه Bluray انیمیشن در دو کیفیت HD 720p و HD 1080p اضافه شد|


admin بازدید : 340 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Despicable Me 2 TSRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت TSRip 720p می باشد|

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: ۶۵۵ مگابایت

کیفیت: TSRip 720p (کیفیت پرده ای) کیفیت خوبی ندارد 

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

admin بازدید : 288 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

ر Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

 واقعی و سالم میباشد

admin بازدید : 236 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-DUPLEX

 

pes 2014 ps3 cover small دانلود نسخه کامل بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

این نسخه کاملا واقعی و سالم میباشد

admin بازدید : 267 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Puppeteer PS3-DUPLEX

 

GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

 

دوستان کلوب گیمی این نسخه کاملا واقعی میباشد و 100% سالم میباشد

admin بازدید : 257 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

با اطلاعات جدید و هیجان انگیز GTV همراه باشید!

باز هم خبری دیگر در مورد GTA V و باز هم هم اطلاعاتی هیجان انگیز از این بازی. تنها کمی بیشتر از سه هفته ی دیگر به انتشار این بازی مورد انتظار زمان باقی نمانده و حال این بار هم اطلاعاتی از بازی منتشر شده است که حاوی شکار در زیر آب، دارا بودن بیش از 200 وسایل نقلیه، شکار کوسه، طبیعت وحشی بازی و بیشتر می باشد که می توانید اطلاعات کامل را در ادامه خبر مشاهده فرمایید.

admin بازدید : 695 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)



 

با سلام خدمت شما.بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.

admin بازدید : 301 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

مجله ی الکترونیکی/تخصصی گیمفاپلاس:دیجیتال که به جرات پرمخاطبترین و مدرن ترین مجله ی گیم ایران حتی میان مجلات چاپی به شمار میرود،هشتمین شماره ی خود را نیز تجربه کرد و در حال حاضر در دسترس مخاطبین و دوستداران گیم قرار گرفته است. این شماره ویژه نامه ی نمایشگاه E3 2013 می باشد که با سعی و تلاش تحریریه ی حرفه ای گیمفا در قالب گزارش کاملی از کنفرانس ها و معرفی ۵۹ بازی برتر نمایشگاه، خدمت شما ارائه شده است. همچنین مصاحبه اختصاصی گیمفا با آهنگساز بزرگ، Austin Wintory نیز از مطالب خواندنی این شماره می باشد .

در بخش اول این شماره مثل همیشه با بخش "چه خبر از سایت” مواجه خواهید شد که اختصاص داره به آخرین اخبار مهم منتشر شده در وب سایت گیمفا. در ادامه و در قسمت Preview،‌ پیش نمایش دو عنوان Watch Dogs و Payday 2 را خواهید خواند.


admin بازدید : 380 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام.امروز برای شما عزیزان،تمی بسیار زیبا از بازی Assassin’s Creed IV Black Flag را برای ویندوز هفت و هشت آماده کرده ایم.من دیگه نمیتونم توضیح بدم خودتون تو نظرات بگید.تو ادامه مطلب یه عکس دیگه هم هست.

Assassin’s Creed IV Black Flag Theme With HD Wallpapers


admin بازدید : 382 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)


با سلامی دوباره به شما عزیزان . به تازگی شرکت EA در گیمزکام 2013 رونمایی از لوگو جدید خود برای حمایت از سیمز 4 کرد . لوگویی گرافیکی و بسیار انیمیشینی که مختصه سیمز 4 میباشد . 

عکس در ادامه


admin بازدید : 425 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

کمپانی NVIDIA،  کارت گرافیک GTX 760 را که جایگزینی برای 660 TI محسوب می شود، معرفی کرد. مشخصات این کارت گرافیک منتشر شده است ، GPU این کارت گرافیک مدل : GK 104-225 – A2 می باشد که مشخص است نسخه بروز شده این GK 104 بوده ، Texture Mapping Unite به تعداد : 96 واحد و Rops 32واحد ، دارای 1152 هسته CUDA Core ، حجم حافظه یا Memory Amount این کارت 2 Gb از نوع حافظه های سریع GDDR5 می باشد، و Memory Interface 256 Bit ، فرکانس استاندارد GPU : 980 MHZ و در حالت GPU Boost 2.0 به فرکانس : 1033 MHZ خواهد رسید، توان مصرفی این کارت گرافیک 170 وات اعلام شده است، برای تامین برق مصرفی این کارت گرافیک از دو کانکتور 6 پین استفاده می شود، تاریخ عرضه GTX 760 در 25 ژوئن سال میلادی 2013 بوده است، فرکانس حافظه کارت گرافیک  1502MHZ است و پهنای باند حافظه نیز 192 GB/S می باشد، قیمت در نظر گرفته شده برای کارت گرافیک 249 دلار می باشد.

nvidia_geforce_gtx_760_f_medium

admin بازدید : 799 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (1)

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت کلوب گیم.چند وقتی است که بازی ایرانی خلیج عدن منتشر شده است.اما به این راحتیا در اینترنت و مغازه ها پیدا نمی شود.و فقط تریلر این بازی در اینترنت موجود می باشد.این بازی، روایت نبرد تکاورهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با دزدهای دریایی خلیج عدن است. منطقه خلیج عدن که در کشور سومالی است، گرفتار درگیری های داخلی است و حتی برخی از مناطق آنجا در اختیار دزدان دریایی است و نیروهای آن ها در آن منطقه ها مستقر هستند.

ما امروز تصمیم گرفتیم این بازی زیبا را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.اگر از بازی خوشتان آمد،نامردی نکنید.نظر هم بدید.


دانلود+تصاویری از بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 394 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)


سرانجام لیست اچیومنت های نسخه ی Xbox 360 مورد انتظارترین بازی سال 2013 یعنی Grand Theft Auto V به لطف وب سایت Xbox360 Achievements منتشر شد که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید. البته اگر به دنبال یک تجربه ی غافل گیر کننده و ناب از بازی هستید پیشنهاد می شود که آن اچیومنت هایی که مربوط به بخش های داستانی است را نبینید که اگر این کار را کنید فاش شدن داستان برایتان حتمی است.

بقیه در ادامه مطلب…

admin بازدید : 420 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)


چندی پیش بود که راک استار از اولین تریلر از عنوان GTA Online رونمایی کرد که تریلر آن در سایت موجود می باشد. این را هم اعلام کنیم که این بخش از 1 اکتبر در دسترس خواهد بود. اما بعد از این معرفی، مدیر Rockstar North آقای Leslie Benzies اعلام کرده اند که ممکن است در انتهای راه این عنوان نیز برای کنسول های نسل بعد عرضه شود.

admin بازدید : 422 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

انیمیشن “ریو” با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش، روز جمعه بار دیگر صدرنشین گیشه هالیوود شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سینمایی اسکرین دیلی، انیمیشن “ریو” محصول کمپانی فاکس قرن بیستم با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش حاصل از اکران در ۳ هزار و ۸۴۲ سالن سینمایی طی روز جمعه بار دیگر صدرنشین گیشه هالیوود شد.

“ریو” با فروش روز جمعه خود، مجموع فروش داخلی خود را به مرز ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رساند.

فیلم “خانواده بزرگ و خوشبخت مدیا” نیز با ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش حاصل از اکران در ۲ هزار و ۲۸۸ سالن سینمایی، توانست خود را در جایگاه دوم جدول فروش قرار دهد.

همچنین فیلم‌های “آب برای فیل‌ها” با ۷ میلیون دلار فروش، “هوپ” با ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار فروش و مستند “گربه‌های وحشی” با ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش طی روز جمعه به ترتیب جایگاه‌های سوم تا پنجم این جدول را به خود اختصاص دادند

 

admin بازدید : 318 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

به جرئت می توان گفت ، ماجرا های تن تن و میلو ، پر طرفدار ترین داستان های کمیک استریپ (فکاهی مصور) در طول تاریخ به حساب می آیند. این ماجراها که زاده ی قلم و نقاشی های ژرژ رمی (هرژه) می باشند ، در طی سالهای مختلف قرن بیست و بیست و یک ، میلیون ها کودک ، جوان و بزرگ سال را در گوشه و کنار جهان به خود مشغول کرده اند. قهرمان اصلی داستان ها ، تن تن ، خبرنگاریست زیرک و ماجراجو که با کمک سگ وفادار خود ، میلو ، از هیچ خطری برای کشف حقیقت و به کرسی نشاندن آن نمی هراسد. به گوشه و کنار دنیا مسافرت می کند ، در مسائل پیچیده و مشکوک کنجکاوی می کند و همیشه از تمام این مشکلات سربلند بیرون می آید

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 262 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

چند روز پیش بود که کاور عنوان «سقوط تایتان» توسط یک منبع لیک شد اما امروز سازنده بازی به صورت رسمی تصویری از باکس اَرت بازی منتشر کرد.

تصویر باکس اَرت بازی توسط اکانت رسمی این عنوان در توییتر منتشر شد.

«سقوط تایتان» بهار 2014 برای پلتفرم های PC,Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

admin بازدید : 289 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

این هفته عنوان تازه عرضه شده Payday 2 در صدر جدول هفتگی بریتانیا قرار دارد و فروش خوبی داشته است. مطمئنا بخش عظیمی از فروش بازی به دلیل بخش انلاین بسیار سرگرم کننده این بازی است.



برای دیدن جدل به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 357 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

|برای اولین بار در بین سایت های ایرانی|

 |نسخه معتبر و تضمین شده BlackBox به پست اضافه شد |

  • شرکت بازی:

شرکت بازی معروف AssassinS Creed شرکت Ubisoft است که چند سالی است با ساختن این بازی توانسته فروش خوبی را داشته باشد.البته بخش های بازی هم اکنون توسط هشت استدیو طراحی می شود.

  • بقیه + لینک در ادامه مطلب کلوب گیم
admin بازدید : 309 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان


یک مدتی بود که سایت ما فعالیت نداشت ان هم بدلیل رعایت نکردن قوانین توسط ادمین علی


از امروز فعالین میکنیم


این تریلری از بازی اساسینز کرید 4 هست با کیفیت اچ دی امیدوارم خوشتون بیاد


انلاین در ادامه مطلب


نظر یادتون نره


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 427
  • بازدید ماه : 1,713
  • بازدید سال : 17,571
  • بازدید کلی : 347,611
  • watch online