loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 650 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

در بازی Clever Driver شما باید بتوانید ماشین خود را در کمترین زمان ممکن از پارکینگ خارج کنید! این بازی که در سبک پازل است شما را به فکر کردن برای یافتن بهترین و سریع‌ترین راه حل برای خارج شدن از پارکینگ مجبور می سازد. این بازی زیبا دارای ۳۰۰۰ مرحله متفاوت است که می‌تواند ساعت ها شما را مشغول کند!


                                             

دانلود در ادامه مطلب...


admin بازدید : 418 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (1)

یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های اول شخص شوتر بدون شک Counter Strike است. در این بازی ویژگی هایی خارق العاده مشاهده خواهید کرد از جمله آنها می توان به:

- گرافیک بی نظیر در پلاتفرم سیمبیان^3
- دارای 8 نقشه جذاب و حرفه ای
- دارای 8 اسلحه جنگی
- دارای 4 شخصیت برای تروریست و کانتر تروریست
- و ...

 

سیستم عامل مورد نیاز : Symbian^3 و Anna و Belle

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 215 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
دانلود بازی تند و سریع FAST AND FURIOUS 6 - بازی اتومبیل رانی برای سیمبیان : در مسابقات جاده ای شرکت کنید و جاده ها را به آتیش بکشید شما در این بازی میتوانید در تعمیرگاه تخصصی خود به تقویت ماشین خود بپردازید و تکنولوژی های جدیدی را به به اتومبیل خود اضافه کنید تا با قدرت بیشتری در رقابت ها شرکت کنید.دانلود بازی تند و سریع FAST AND FURIOUS 6 - بازی اتومبیل رانی برای سیمبیاندانلود بازی در ادامه مطلب...
admin بازدید : 263 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

جان سخت A Good Day to Die Hard - دانلود بازی اکشن ویژه Symbian^3, Anna, Belle : بازی فوق اکشن یک روز خوب برای جان سخت یکی از گیم های خوب در سال جدید میلادی برای سیمبیان میباشد که داستان بازی بر اساس نسخه چهارم فیلم جان سخت بر گرفته و ساخته شده است که بازی مهیج و جالبی برای گوشی های نوکیا شده است.

این بازی را میتوانید بطور رایگان در ادامه مطلب از کلوب گیم دریافت کنید.


 

 

admin بازدید : 229 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

بازی موبایل پرندگان خشمگین: فصل پیگ نیک تابستانی (سیمبین) - Angry Birds Seasons: Summer Pignic

(دانلود اختصاصی از کلوب گیم)

 

 

پرندگان خشمگین به پیگ نیک تابستانی می روند. و شما وظیفه دارید تخم های دزدیده شده را از خوک های چاق و تنبل پس بگیرید ! توجه داشته باشید که برای اجرای این نسخه از بازی، گوشی شما باید به اینترنت متصل باشد.

admin بازدید : 215 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

بازی خاطره انگیز کراش، برای موبایل (سیمبین) - Crash Bandicoot Nitro Kart 3D

(دانلود اختصاصی از کلوب گیم)

 

 

بازی Crash برای بسیاری از طرفداران بازی های کامپیوتری یادآور خاطرات بسیاری است. این بازی زیبا، تلفیقی از تعقیب و گریز کارتونی، ماشین سواری 3 بعدی و مبارزات فانتزی است. اکنون می توانید نسخه 3 بعدی این بازی زیبا را که مخصوص موبایل طراحی شده است، به صورت رایگان از سرور سرزمین دانلود دریافت نمایید.

admin بازدید : 252 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

بازی موبایل پرندگان خشمگین: هالووین (سیمبین) - Angry Birds Seasons: Ham'o'ween

(دانلود اختصاصی از کلوب گیم)

 

 

شبهای ترسناک هالووین برای پرندگان خشمگین فرا رسیده است. شبهایی پر از دلهره و خوک هایی که در کدو تنبل ها پنهان شده اند ! اما هیچکدام از اینها نمی تواند با شجاعت پرندگان خشمگین مقابله کند.

 

admin بازدید : 268 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و جذاب The Last City: Origin را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی باید با افراد خرابکار مباره نمایید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

admin بازدید : 240 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی بسیار زیبا و جذاب Wrath of the Titans 1.0.4 را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما در این بازی می بایست به جنگ اهریمن ها رفته و دنیا را نجات دهید. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد. این بازی بسیار زیبا و محبوب را با گرافیک بالا می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

 

دانلود این بازی در ادامه مطلب...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 519
  • بازدید ماه : 1,805
  • بازدید سال : 17,663
  • بازدید کلی : 347,703
  • watch online