loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 236 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 PS3-DUPLEX

 

pes 2014 ps3 cover small دانلود نسخه کامل بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای PS3

این نسخه کاملا واقعی و سالم میباشد

admin بازدید : 267 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Puppeteer PS3-DUPLEX

 

GTA V ps3 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای PS3

 

دوستان کلوب گیمی این نسخه کاملا واقعی میباشد و 100% سالم میباشد

admin بازدید : 320 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Gran Turismo 5
این بازی بزرگترین بازی ماشین رانی تاریخ با حجم GB20 برای اولین بار در تاریخ سایت های دانلود ایرانی قرار گرفته است.
این بازی در احصار کنسول سونی PS3 است. PC و Xbox داران قادر به دانلود این شاهکار تاریخ نخواهند بود.

بزرگترین بازی ماشین سواری تاریخ 
بهترین نمونه گرافیکی چند سال اخیر
به عکس های بازی خیره شوید تصور خواهید کرد که اصلا بازی در کار نیست!!! این که فیلم است !!!

سازنده: Polyphony Digital
ناشر: SCEA
تاریخ انتشار: Nov 2, 2010
سبک: Racing
پلتفرم: PS3
امتیاز از سایت های مختلف:

VideoGamer 8/10
1 UP -A
Cheat Code Central 4.8/5
Game Informer 9/10
PlayStation LifeStyle 10/10
Eurogamer 9/10
IGN 8.5/10
Kikizo 8/10
Computer & Video Games UK 8/10
GamePro 4.5/5

تا حالا فکر کرده اید که بزرگترین سازنده بازی های ماشین رانی کدام شرکت یا کدام محصول است .به نظر بنده و بسیاری از نگارنده ها و نویسنده های بزرگ بازی در خارج و داخل سری Gran Turismo 5

را بهترین ،بزرگترین و محبوب ترین سری بازی های متشین رانی می دانند.در اینکه گرن توریسمو یکی از بهترین بازی های ماشین رانی تاریخ محسوب می شود که شکی وجود ندارد ولی اینکه بهترین باشد کمی جای بحث دارد که بعضی قوبل و بعضی دیگر که تعدادشان به مراتب کمتر است قبول ندارند.همه کسانی که Ps2 داشته اند Gran Turismo 4 را تجربه کرده اند و از لحظه لحظه بازی آن لذت برده اند .بعد از تقریبا 7 سال از عرضه نسخه 4 بازی نسخه 5 گرن توریسو هم برای PS3 وارد بازار شد و تکان فوق العاده به بازار داد.همه گیمر ها دیگر از تاخیر های متعدد و وعده های پی در پی سازندگان به تنگ آمده بودند که بالاخره در E3 2010 تاریخ سرمی انتشار بازی مشخص شد و تواست امتیاز 88% از اسیت GameRanking را از آن خود کند ،این نکته را هم اضافه کنم که هنوز سایت های بسیاری به بازی امتیاز نداده اند.
Gran Turismo 5 برای اولین بار در E3 2006 معرفی شد و تا سال 2008 از آن خبری نشد ، تااینکه در آوریل 2008 یامائوچی اعلام کرد 150 نفر به مدت سه سال است که بروی Gran Turismo 5 کار می کنند و بازی رو به اتمام است. بار بعدی در E3 2009 یک تریلر کوتاه از این بازی به نمایش گذاشته شد و وجود مسابقات WRC و ناسکار تایید شد. بعد از مدتی کوتاه یامائوچی در مصاحبه ای با یوروگیمر اعلام کرد ساخت Gran Turismo 5 تمام شده است و ما در هر زمانی بخواهیم ، می توانیم بازی را منتشر کنیم.بار دیگر یامائوچی در TGS 2009 گفت 65 درصد بازی تکمیل شده است و ما در حال کار بروی آن هستیم !
با این حال بازی تاکنون تاخیر خورده .یامائوچی بعد ها اعلام کرد هزینه ی ساخت Gran Turismo 5 تاکنون 60 میلیون دلار (تقریبا 50 برابر هزینه ی ساخت Gran Turismo در سال 1997 ) بوده است ! !
Gran Turismo 5 با داشتن لیسانس مسابقات World Rally Championship,Nascar,Indy Racing,Super GT کامل ترین ریسینگ ساخته شده خواهد بود.در این بازی بیش از 1000 خودرو و 70 جاده ی مختلف در 20 کشور دنیا وجود خواهد داشت.دموی قابل بازی و عمومی Gran Turismo 5 در 17 دسامبر 2009 بر روی شبکه ی PSN قرار گرفت که این دمو دارای دو خودرو NISSAN 370Z و TUNED NISSAN 370Z بود و در Indianapolis صورت می گرفت .دموی Gran Turismo 5 با حجم 219 مگابایت تنها حالت Time Trial قابل بازی بود از این رو اطهار نظر در رابطه با بازی از روی دموی کار دشواریست.
برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های بینظیر بازی به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 210 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

سری بازی های Sonic یکی از دوست داشتنی ترین بازی های Sega هستند. سری بازی هایی که زمانی گل سر سبد عنوان های Sega به حساب می آمدند. اما در این چند سال Sega نتوانست عنوانی درخور هواداران و در حد نام Sonic راهی بازار کند. عرضه بازی های مختلف با سبک های عجیب، باعث شد تا این سری از بازی ها طرفدارانش را از دست بدهند. اما مدتی پیش Sega بازی جدیدی از Sonic را معرفی کرد که Sonic Generations نام دارد. بر خلاف انتظارها به نظر می رسد که اینبار با عنوان خوبی روبرو باشیم. این بازی دوباره به ریشه خود بازگشته و تمام Old-Schoolهای Sonic می توانند آن گیم پلی دوست داشتنی گذشته را در این بازی تجربه کنند. این بازی یک عنوان ۲D-3D (مانند سری بازی های Sonic The Hedgehog 4) است. یک گیم پلی ۳D با حالتی Side-Scrolling این بازی را به عنوان جالب توجهی تبدیل کرده است. Sega قصد دارد به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت بازی های Sonic این عنوان را راهی بازار کند. به همین دلیل این کمپانی دو مرحله ابتدایی این بازی را به نمایش درآورد. در این مراحل چیزی از داستان بازی مشخص نشد. این بازی شامل ۲۰ سال از تاریخ سری بازی های Sonic می شود که در سه منطقه مختلف اتفاق خواهد افتاد. مکان های ۲D که در کنسول Sega Genesis شاهد آن بودیم، منطقه های ۳D که روی کنسول Dreamcast معرفی شدند. همچنین مراحل جدیدی هم برای این بازی طراحی شده که حالت HD شکل و شمایل زیبایی دارند.

|نسخه نهایی و بدون مشکل سیو کردن بازی ، قابل اجرا بر روی CFW 3.55 & 3.41|

 

sonic generations ps3 cover دانلود بازی Sonic Generations برای PS3

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 249 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

سه سال از زمانی که مگاترون و Deception ها به دنیا حمله ور شدند می گذرد. رهبران زمین باور کردند که مگاترون در نبرد سر این کره خاکی به شکست رسیده و متوقف شده است. ولی ماجرا از ذهن آپتیموس پرایم به صورت دیگری است و او از قضایای بیشتری اطلاع دارد ! یک سری بیگانه در حال حرکت به سمت زمین دیده شده اند که نقشه مگاترون را می خواهند عملی بسازند. نقشه ای که رعب و وحشت را میان مردم بیندازد و جنگی ویرانگر را بوجود آورد. تمامی طرح این جنگ برای نابودی دشمن اصلی مگاترون به نام Shockwave می باشد ! اتوبات ها باید مگاترون را دستگیر نمایند و Shockwave را قدرتمند و سرزمین خانگی خود را از حمله بیگانگان محافظت کنند ! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت کلوب گیم دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

                                      |نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55|

Transformers Dark of the Moon cover small دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 225 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

 شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

 

bioshock infinite cover ps3 small دانلود بازی BioShock Infinite برای PS3

admin بازدید : 199 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Dead Island یک عنوان مهیج و جذاب بود که با حمایت و توسعه استودیو بازی سازی Techalnd همراه شد و در سپتامبر سال میلادی توسط کمپانی Deep Silver منتشر گردید. به یک کلام می توانم بگم که Dead Island یک عنوان در سبک اکشن می باشد که طعم مرگ و ترس را برای گیمر ها در نسخه اولبه خوبی هرچه تمام تر تزریق کرد. به گفته سازندگان، نسخه جدید این بازی ۲ Dead Island نخواهد بود بلکه نام نسخه جدید این بازی Dead Island: Riptide یا به عبارتی جزیره مردگان: خروش آب خواهد بود که دارای بعدی کاملا متفاوت است. در راستای این حرف می توان گفت که نسخه جدید عنوان ترسناک Deep Silver از اکشن زیادی برخوردار است. برای مشاهده ی نقد کامل بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Dead Island: Riptide PS3-ANTiDOTE

 

Dead Island Riptide PS3 Cover دانلود بازی Dead Island: Riptide برای PS3

 

 

داستان
اگر یادتان باشد در نسخه قبل قهرمانان به وسیله یک هلیکوپتر از جزیره می گریزند و به یک کشتی نظامی امن و دور از زامبی های عذاب آور ملحق می شوند. آن ها به خیال خود دیگر از دست موجوداتی همچون زامبی رها شده اند و به سمت خوشبخت یهدایت می شوند اما باید گفت که تازه اوایل کار است و جهنمی خوف انگیز در راه است.
حال سرنوشتی تلخ برای قهرمانان رقم می خورد و امید خود را نسبت به رسیدن به خوشبختی از دست می دهند، در امواج خروشان سانحه ای ترسناک رخ می دهد و گله ای پر از زامبی دوباره پای در راه می نهند و قصد جان قهرمانان بازی را دارند.
در حقیقت داستان Riptide در امتداد داستان نسخه اول قرار دارد و هر چهار شخصیت اصلی بازی می بایست دوباره به جزیره ای پر از زامبی بازگردند و برای حفظ جان خود در برابر گله ای پر از زامبی قرار بگیرند. به نظر شما کدام شخصیت در دام زامبی ها جان می دهد و کدام شخصیت سر از ادامه زندگی در میاورد ؟

admin بازدید : 308 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Max Payne 3 دانلود بازی Max Payne 3 برای PS3

به طور حتم بازی هایی که کمپانی RockStar منتشر می کند همیشه از محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران برخوردار بودند، به ویژه اگر این بازی، بازی مانند مکس پین باشد. راک استار چند روز پیش نسخه ۳ بازی Mac Payne را بعد از ۱۲ سال منتشر کرد. باید دید که آیا این نسخه می تواند مانند دیگر نسخه ها کاربران را به سوی خودش جلب کند یا خیر.

قبل از شروع بازی هرچیزی را که از نسخه های قبلی در ذهن داشتید، از ذهنتان بیرون کنید چرا که در نسخه جدید همه چیز تغییر کرده است. در یک ترمینال و در پشت اتوبوسی در شهر سن پائولو قرار دارید. چندین نفر منتظر خارج شدن شما هستند تا با شلیک گلوله شما را بکشند، اما شما همچنان در پشت اتوبوس پناه گرفته اید و برای نجات خود برنامه ریزی می کنید. که ناگهان مردی از طبقه دوم ساختمانی به پایین پرتاب می شود و قبل از این که به زمین اصابت کند کسانی که قصد کشتن شما را دارند، او را به گلوله می بندند. پس از رسیدن به زمین، از جای خود بلند می شود و سراغ سلاح های دشمنان می رود. شاید او دیوانه ترین آدم روی زمین باشد، ولی هم تیمی شما است و جانتان را نجات داده است. بازی Max Payne 3 شروع می شود.

مهم ترین قابلیتی که در این نسخه بر روی آن مانور داده شده است، قابلیت Bullet-Time یا همان صحنه آهسته است. شما می توانید در هنگام شروع بازی شخصیت اصلی بازی را بسازید و حتی مدل مو، مدل ریش، نوع لباس و … برای او خودتان انتخاب کنید. شما می توانید در بخش Customize خودتان را به یک توپ خانه کامل تبدیل کنید. اما توجه کنید که سنگین شدنتان برابر خواهد بود با کاهش سرعت حرکت شما.

از قابلیت های دیگر این نسخه می توان به The Weapon Dealer اشاره کرد که توسط این قابلیت مهمات شما برای یک مدت معین نامحدود خواهد شد. یا قابلیت Weapon Double Dealer که توسط آن نارنجک دشمن جلوی پایش می افتد و منفجر می شود. همچنین قابلیت جالب دیگری که در بازی وجود دارد، Sneaky می باشد که به واسطه آن می توانید ذهن دشمن را کنترل کرده و هر کاری که می خواهید می توانید با او انجام دهید.

مطمئنا Max Payne 3 یک انقلاب در میان بازی های PS3 خواهد بود و به شما توصیه می کنم در صورت امکان حتما این بازی بسیار زیبا را انجام دهید.برای دانلود برید به ادامه ی مطلب.............

admin بازدید : 1027 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)


                                                     ***دانلود از سرورهای قدرتمند آپلودباز***
                                                    ***دانلود از سرورهای قدرتمند هیپ فایل***
                                                                 ***به درخواست کاربر***

 

 

 

قابل اجرا روی: PC - PS3 - PS2

admin بازدید : 228 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

وقت انتقام است! Jake Conway از ویتنام برگشته تا انتقام برادر خود را که توسط یک گروه موتور سوار در حوالی همین شهر با نام "دست شیطان" به طور وحشیانه ای کشته شده است را بگیرد. حال در فضای بی قانونی دهه ی شصت در امریکا، جیک هر کسی یا هر چیزی را که بر سر راهش باشد به طرز خون آمیزی از میان بر می دارد – چه پیاده، چه سوار بر موتور و چه در حال دویدن. به این نبرد انتقام جویانه ملحق شوید! از ویژگی های این بازی می توان به نبردهای پر سرعت، قابلیت شخصی سازی موتور خود، تجربه ی راک اند رول دهه ی شصت و … اشاره نمود.

Ride to Hell: Retribution PS3-COLLATERAL

 

Ride to Hell Retribution ps3 cover small دانلود بازی Ride to Hell Retribution برای PS3

admin بازدید : 277 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

این سری از بازی همانند سری های پیش به سبک اکشن ماجراجویی و سوم شخص ماجراجویی تدوین شده است. یک بازی رایانه ای از سری بازی های خدای جنگ که توسط استودیو سانتا مونیکا ساخته شده و بخش سرگرمی سونی قرار است آن را در ۱۲ مارس۲۰۱۳، به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۳ منتشر سازد. این بازی هفتمین قسمت از این مجموعه می باشد که از نظر داستان یقبل از تمام قسمت های این سری قرار دارد. برای اولین بار در این سری، قابلیت بازی چندنفره تا هشت نفر به صورت آنلاین فراهم شده است. این بازی به طور بی ربطی بر اساس افسانه های یونانی بنا شده است و موضوع اصلی آن شروع به انتقام گرفتن از اسطوره کهن باستانی یونان (آرس) است. هنر پیشه این بازی که همان خدای جنگ است در تکاپو برای گرفتن کنترل و قدرت کراتوس است و کراتوس نیز سعی میکند تا وابستگی ها یا عهد وپیمان (three Furies) خودش رانسبت به خدای جنگ از بین ببرد. گیم پلی این نسخه ی جدید همانند نسخه های پیشین ساخته شده است اما در نسخه جدید تمرکز اصلی ، بر combo های داخل بازی بنا شده است به صورتی که شما با استفاده از حرکات تلفیقی زیادی شروع به کشتن دشمنانتان میکنید در حالی که این ویژگی درنسخه های پیشین یکی از نقطه های دلگرم کننده بازی نبود و شما بیشتر با حرکات ساده مشغول به کشتن دشمنانتان میشدید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی DUPLEX بازی|

|طبق توضیحات ریلیزر تنها از طریق هارد داخلی کنسول، بازی قابل اجرا می باشد|

 

God of War Ascension cover small دانلود بازی God of War: Ascension برای PS3

admin بازدید : 214 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PS3-STRiKE

 

GRID 2 ps3 cover small دانلود بازی GRID 2 برای PS3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 450
  • بازدید ماه : 1,736
  • بازدید سال : 17,594
  • بازدید کلی : 347,634
  • watch online