loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 3113 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (5)

سلام دوستان امروز کلوب گیم یک بازی زیبا و پر طرفدار معتاد کننده اورده است 


این بازی ورژن های زیادی دارد که این ورژن 1.3.22 تا الان اخرین ورژن میباشد تا ورژن های بعد بیاید


پول بینهایت دارید اما نه کاملا بینهایت اگه خرج کنید تموم میشود ولی در حدی هست که همچی بخرید


اندروید 2.0.2 به بالا دانلود در ادامه مطلب



admin بازدید : 695 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)



 

با سلام خدمت شما.بازی جذاب و مهیج « فیلم یادت نره!» کاری دیگر ازاستودیوی طراحی Green Birds و از مجموعه بازی های یادت نره است که به تمامی ایرانیان عزیز تقدیم می گردد. در این بازی شما سفری خواهید داشت به سینمای ایران و جهان، و یاد خواهید کرد از بسیاری از فیلم های محبوب تاریخ......
ضمنا با شرکت در مسابقه آنلاین ما و کسب رتبه اول می توانید برنده یک دستگاه تبلت نکسوس 7 باشید. مهلت شرکت در دوره اول این مسابقه15 شهریور 92 بوده و برنده در تاریخ 17 شهریور معرفی خواهد شد.

admin بازدید : 260 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن فقط بر روی آیپد قابل نصب است. همچنین برای اجرای آن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

dajy2 ابزار محبوب DJ و میکس آهنگ djay 2 2.0.1   آیپد

 

admin بازدید : 253 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

برای اندروید میباشد که در این پست از سایت ما آماده دانلود شده است.
ماجرای این بازی از این قرار است که دختر بچه ای کوچک صاحب اتاقی مرموز و خطرناک است که انواع موجودات خطرناک و وحشتناک در آن وجود دارند و در شب ها به قصد آسیب رساندن به دخترک از مکان های خود بیرون میایند و به طرف تخت دخترک میروند،اینک شما وظیفه دارید با ابزاری که در اختیار دارید با سرعت عملی بالا جلوی این موجودات بایستید و نگذارید به دختر بچه آسیب برسانند.
بازی فوق گرافیک و گیم پلی مناسبی دارد و روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل نصب است.
براى دانلود این بازی جدید اندروید و دیدن عکس هایی از محیط آن از  game 2 download به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 بازی جذاب و هیجان انگیز Nightmarium 1.0.1 - اندروید

admin بازدید : 333 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

                                                         دانلود بازی تیکن اندروید ۲۰۱۳

بازی تیکن اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر
Tekken Card Tournament 1.009 بازی مبارزه در خیابان ها این بازی از آن دسته بازی هایی میباشد که در کنسول های مختلف از طرفداران زیادی برخوردار میباشد شما در هر مسابقه میتوانید افرادی را برای مبارزه با خود و افرادی را برای مبارزه با دیگران انتخاب کنید. دارای چندین شخصیت میباشد که همه ی آنها از اسطوره های بزرگ جنگ محسوب میشوند . هر کدام درای ویژگی  هایی و ضربات نهایی هستند .
مسابقات تیکن CARD  ویژگی های خیره کننده و بازیکنان با تصاویری ۳D یباشد ،بازی در همان ابتدای استارت هیجان و سرگرمی را برای شما به ارمغان خواهد زد.بازی در سال ۲۰۱۳ در خیابان های شهر برگذار میشود که یک واقعیت را به تصویر خواهد کشید.

دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 314 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 دانلود بازی جدید اسکی در اندروید

 پیش نیاز : آندروید ۱,۶ و بالاتر
Snowbike RacingVersion  ۱٫۰ با آمدن فصل زمستان و بارش برف ورزش ها و مسابقات زیادی در سرتاسر دنیا انجام میشود که یکی از آنها اسکیت سواری با ماشین هست که در کشور های خارجی بسیار رواج دارد. ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم . در این بازی با گرافیکی بالا شما با چندین ورزشکار دیگر به مسابقه میپردازید و با ماشین های خود از روی برف ها با ارتفاعات بلند لیز میخورید و امتیاز کسب میکنید.به منظور تکمیل بازی شما مجبود به نبرد، لگد زدن به مخالفان  و برنده شدن در این نژادها که به باز کردن آهنگ و دوچرخه می انجامد دست میزنید، اما توجه داشته باشید که مخالفان می تواند بسیار تند و زننده!بازی دارای ۵ آهنگ زیبا ۳D با گرافیک بالا و ۱۲ دوچرخه برف با قدرت های مختلف با تنظیمات ترمز است.


دانلود بازی در ادامه مطلب...

admin بازدید : 271 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

Random Android Games Pack – شاید جستجو و دانلود بازی های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین بازی های جذاب برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این بازی ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این بازی ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Random Android Games Pack III 2013-FL

 

admin بازدید : 271 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی سقوط سیاره، مخصوص موبایل (اندروید)

Planet Descent Android

 

 

در بازی Planet Descent که مخصوص سیستم عامل اندروید میباشد، وظیفه شما هدایت یک سفینه از میان صخره های فضایی است.

 

این بازی دارای گرافیک قابل قبول و Game Play جذابی است. این بازی علاوه بر موبایل، بر روی تلبت های اندرویدی نیز قابل نصب میباشد.

admin بازدید : 314 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی رانندگی دیوانه وار با آمبولانس، مخصوص موبایل (اندروید)

Ambulance Rush Android Game

 

 

در بازی زیبا و مهیج Ambulance Rush شما نقش یک راننده آمبولانس را دارید که باید بیماران را به بیمارستان برسانید. اما باید این کار را با سرعت تمام و قبل از اینکه بیمارتان بمیرد انجام دهید!

 

خیابان ها شلوغ است و حال مریضی که به همراه دارید هم اصلا خوب نیست.

بنابر این مجبورید دیوانه وار رانندگی کنید!

 

این بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی بسیار زیبا است و لحظاتی پر از هیجان را برایتان ایجاد خواهد کرد.

 

بازی Ambulance Rush مخصوص موبایل های اندرویدی است.

admin بازدید : 229 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

بازی NightSky یک بازی زیبای در سبک فیزیک-پازل است. در این بازی باید کنترل یک کره کریستالی را به‌عهده بگیرید و از رازهای موجود در هر قسمت پرده بردارید. این بازی تاکید دارد که در آن هیچ دشمن، غول و یا خشونتی وجود ندارد و همه‌چیز در پازلهایی که شما باید با استفاده از فیزیک قوی بازی حل کنید خلاصه شده است. کنترلهای بازی نیز ساده هستند و با حرکات ساده‌ی انگشتان روی صفحه‌ی گوشی می‌توان کره را کنترل نمود. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nightsky hd android بازی سرگرم‌کننده NightSky HD 1.0.3   اندروید

admin بازدید : 310 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

 

شاید شما فیلم Iron Man با شخصیت معروف Tony Stark که سراسر نبردهای هیجان آور می باشد را دیده باشید، هم اکنون بازی Iron Man برای اندروید توسط شرکت موفق Gameloft تولید شده است. گیم لافت از برترین شرکت های تولید کننده ی بازی های اندروید می باشد که این بازی از آخرین تولیدات این شرکت می باشد و توانسته معنای حقیقی گرافیک فوق العاده را به شما ثابت کند! مرد آهنی برای حفاظت زمین ماموریت دارد و در این میان با نبردهای نفس گیر این ماموریت را به پایان می رساند. مرد آهنی در این بازی در سطح زمین یا در آسمان ها شناور می باشد که این در صورتی است که گیم پلی این بازی بسیار سریع می باشد که سرعت عمل بالای شما را می طلبد که به لطف کنترل بازی با سنسور های حرکتی، بازی جذاب تر و هیجانی تر شده است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک فوق العاده، صداگذاری دقیق و هیجانی، کشف ۳ مکان مختلف بازی، تغییر و ارتقاء قدرت و سلاح و ظاهر مرد آهنی اشاره کرد.

 

Iron Man 3 دانلود بازی مرد آهنی 3   Iron Man 3 v1.0.1 برای آندروید

admin بازدید : 213 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

باز هم Iron Man به صحنه بازگشته است تا دنیا را از شرارت‌ها نجات دهد. این بازی که پیش از این نیز نسخه‌های قبلی آن به‌خاطر گرافیک بالا و همچنین داستان جذاب جزء عناوین مهم iOS به‌شمار می‌رفت، باز هم تلاش دارد شما را با جذابیت‌های خود سرگرم نماید. در این بازی شما باید در نبردهای رودررو و پروازهای سریع خود مراحل را پشت سر بگذارید و در این راه از قدرت‌های بی‌نظیر Iron Man استفاده نمایید. این بازی همانطور که گفته شد از گرافیک ۳D بسیار بالایی برخوردار است و برای اجرای آن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

iron man3 android دانلود بازی زیبای Iron Man 3 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 245 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی‌هایی باشید که در آن‌ها بتوانید آزادانه در شهر حرکت کنید و به انجام مأموریت بپردازید – که اصطلاحاً به این نوع بازی‌ها Open World گفته می‌شود – حتماً با سری بازی‌های Gangstar از کمپانی Gameloft آشنایی کامل دارید. این بازی‌ها به تعبیر بسیاری همان بازی GTA برای موبایل‌ها و دیوایس‌های iOS به شمار می‌رود. اما نسخه‌ی جدید این بازی قدرتمندتر از همیشه ظاهر شده است. با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه‌ای بسیار وسیع‌تر از نسخه‌ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه. همه‌ی این موارد باعث شده است که این بازی تحسین بسیاری را برانگیزد و به یکی از بهترین بازی‌های Open World تا این لحظه تبدیل شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی نیاز به فضای خالی تقریبی ۲.۵ گیگابایت بر روی دستگاه شما دارد.

 

gangstar vegas android بازی زیبای Gangstar Vegas 1.0   اندروید

admin بازدید : 217 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است و در نسخه‌ی قرار داده شده که XL نام دارد، ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگ نیز وجود دارد که اختصاصاً برای موبایل‌های با صفحه نمایش بزرگ‌تر ساخته شده است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my water xl android بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   اندروید

admin بازدید : 252 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Where's My Mickey یک بازی زیبا با انیمیشن‌های جذاب است که باید در آن با از بین بردن موانع موجود بر سر آب، آب کافی را به Mickey برسانید. این بازی که توسط Disney ساخته شده است در ادامه‌ی بازی زیبای Where's My Water است. این بازی دارای بیش از ۱۰۰ مرحله است. همچنین در نسخه‌ی XL بازی که مختص آیپد ارائه شده است ۲۰ مرحله‌ با فضای بزرگتر قرار داده شده است. لطفاً توجه داشته باشید این بازی مختص آیپد است و برای اجرای آن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wheres my mickey xl ipad بازی زیبا و سرگرم کننده Wheres My Mickey? XL 1.0.2   آیپد

 

admin بازدید : 341 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (2)

vector deluxe 1.0.3 بازی متفاوت وکتور Vector Deluxe 1.0.3   اندروید

همان طور که برخی از شما کرابران مطلع هستید همیشه بازی هایی مخطابان بسیاری را در محدودیت زمانی کمی به خود جذب می کنند که گیم پلی و محیطی متفاوت داشته باشند و شباهت بسیار کمی با بازی ها هم سبک خود داشته باشند. بازی وکتورVector ) نیز بر اساس همین اصل ساخته شده و با وجود این که سبکی دو بعدی و گرافیک نه چندان بالایی که داشته بسیاری از بازی خور ها را نوعی شیفته ی خود کرده است و پس از انتشار اولین نسخه از آن تعداد دریافت کم نظیری را برای خود اختصاص داد. وظیفه شما در بازی وکتور هدایت شخصی حرفه ای در ورزش پارکور ( Parkour ) بوده که این شخص با انجام حرکات خارق العاده به پشت سرگذاشتن موانع موجود با استفاده از مهارت های خود در این ورزش می پردازد.

هر چند ممکن است مراحل ابتدایی بازی وکتور کمی خسته کننده به نظر برسد ولی به مرور زمان و با افزایش سرعت قادر به گذراندن مرحله ها بدون تمرین نخواهید بود. علاوه بر موانع و ساختمان هایی که در پیش رو خواهید داشت اشخاصی حرفه ای در تیراندازی , تعقیبتان می کنند و قصد دارند از پیشروی شما جلوگیری کنند و برای فرار از دست این افراد میبایست سرعت عمل و دقت خود را در تمامی حرکاتتان افزایش دهید. از ویژگی های دیگر این بازی بسیار جذاب می توان به سازگار بودن آن با اکثریت سیستم گوشی های اندرویدی اشاره نمود. این نسخه از بازی Vector نسخه Deluxe 1.0.3 بوده که قابل اجرا بر روی گوشی ها و تبت های اندروید 2.1 و بالا تر می باشد.

 

حجم فایل : 46.91 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

 

admin بازدید : 232 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

kolah ghermezi android دانلود بازی کلاه قرمزی Kolah Ghermezi   اندروید

بدون شک شما نیز شخصیت معروف و مشهور تلوزیونی را که از چندین سال پیش در برنامه ی کودک جای داشته , همان کلاه قرمزی Kolah Ghermezi معروف خودمان را می شناسید ! این کاراکتر بی نظر و فوق العاده محبوب در طی 3 سال پیش با برنامه های نوروزی و مناسبتی که داشت , توانست محبوبیت خود را دوچندان کند. فیلم سینمایی کلاه قرمزی نیز پس از این موفقیت ساخته شد و حال نوبت به بازی اندرویدی آن رسیده است ! بازی کلاه قرمزی  بر پایه ی کلی و شبیه به بازی معروف Subway Surfers طراحی شده ولی هنر و فرهنگ ایرانی به طور کامل در بنا ها , آیتم ها و بخش های مختلف شهر دیده می شود. البته سبک کلی بازی بر اساس اثر ذکر شده ساخته شده و در کل بازی متفاوتی است.

بازی کلاه قرمزی دارای محیطی کاملا فارسی و ایرانی همراه با گرافیک بسیار خوب و سه بعدی بوده و برای تمامی سنین مناسب می باشد. از جمله ویژگی های منحصر بفرد این بازی می توان به ثبت امتیاز و رکورد , رنگبندی بسیار زیبا و از همه مهم تر امکان گرفتن جایزه از سازندگان بازی اشاره کرد. در بازی اندرویدی Kolah Ghermezi با شخصیت اصلی به پیش می روید و با جمع آوری سکه به ثبت امتیاز مشغول می شوید. البته ثبت رکورد به این سادگی نخواهد بود زیرا موانع پر تعدادی در هر یک از مراحل آن قرار داده شده است که کسب امتیاز را برای کاربر سخت تر می کند و گاهی برای نجات جان کلاه قرمزی میبایست از خیر این امتیاز ها بگذرید ! این بازی قابل اجرا بر روی اکثریت گوشی ها و تبلت های اندرویدی بوده و از جنبه ی سرگرمی فوق العاده ای برخوردار می باشد.


برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 244 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)
بازی Cut the Rope: Time Travel برش طناب یکی از پر طرفدارترین گیم های اندروید است این ورژن از بازی برگشت در طول زمان و رسیدن به زمان نبات است و باید با دو هیولا جنگ کرد تا بتواند به غذا برسد از جمله ویژگی های این نسخه سفر به جمله قرون وسطی، رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان، و عصر حجر است این گیم را از دست ندهید.

Cut the Rope: Time Travel
admin بازدید : 652 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.

و......ادامه مطلب

admin بازدید : 228 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

سلام دوستان

من به گفته ی یکی از دوستان به نام حامد که درخواست این بازی کرده بودند عمل کردم و لینک را قرار دادم


حامد جان لطفا فقط با یک نام عضو شوید دو نامه شما پاک شد و فقط نام mohamad در سایت ما وجود دارد شما با ان نام وارد سایت شوید

دانلود در ادامه مطلب

admin بازدید : 249 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (1)

 

بازی DEAD TRIGGER v2.0.0 FULL HD یک بازی زیبا و ترسناک برای اندروید می باشد بازی که امده تا شما را به هیجان اورد.

داستان بازی از این قرار است که در سال 2012 شهرها همه در هم شده اند و مردم به جدال به ستم امده اند.از طرفی ویروس قسمتی از شهر را گرفته و انسان ها را تبدیل به زامبی کرده است.

بازی DEAD TRIGGER v2.0.0 FULL HD یک بازی با گرافیک بالا برای اندروید می باشد. بازی که دوست داران زیادی به دست اورده و در سبک اکشن به یکی از بهترین ها تبدیل شده است.

بازی DEAD TRIGGER v2.0.0 FULL HD را به صورت غیر رسمی می توانید دانلود کنید و به زودی نسخه اصلی و کامل ان را عرضه خواهیم کرد.

این نسخه برای توسعه دهندگان می باشد.

admin بازدید : 193 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (2)

سریع جدید بازی پرندگان خشمگین به نام جنگ ستارگان _ Angry Birds Star Wars HD v1.0.0  اماده شده است.داستان بازی ان از این قرار می باشد که

قهرمانان پرنده در کهشکانی دور دست از خود قهرمان بودن نشان می دهند و در برابر حملاتی که باعث تخریب سیاره شان می شود ایستادگی می کنند.

پادشاه خوک ها نیز دست به قوی تر کردن نیرو های خود می زند خوک ها نیروهای این پادشاه هستند .در این بین پرندگان قهرمان داستند راز از اسرار انها برداشته و وارد نیرو های انها شده و شروع به مبارزه با دشمن می کنند.

بازی Angry Birds Star Wars HD v1.0.0  را از دست ندهید.

admin بازدید : 258 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

بازی عالی با گرافیک واقعا بالا برای اندروید .بازی Need for Speed Most Wanted 1.0.28 از سری بازی های  Need for Speed می باشد که از رایانه دسکتاپ پا به دنیای اسمارت فون ها گذاشته است.

بازی Need for Speed Most Wanted 1.0.28 را بیشتر عاشقان سرعت می شناسند بازی که در نسخه دسکتاپ خود سروصدای زیادی بپا کرده.

در بازی Need for Speed Most Wanted 1.0.28 شما سوار بروز ترین ماشین های حال حاضر دنیا می شوید و در یک محیط که با افکت های خاص و گرافیک زیبا طراحی شده است مسابقه می دهید.

در مسیر بازی پلیس شما را تعقیب خواهد کرد و شما با از بین بردن انها پول کسب می کنید و می توانید اتومبیل خود را ارتقا دهید.

بازی Need for Speed Most Wanted 1.0.28 را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 418
  • بازدید ماه : 1,704
  • بازدید سال : 17,562
  • بازدید کلی : 347,602
  • watch online