loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 422 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

انیمیشن “ریو” با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش، روز جمعه بار دیگر صدرنشین گیشه هالیوود شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سینمایی اسکرین دیلی، انیمیشن “ریو” محصول کمپانی فاکس قرن بیستم با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش حاصل از اکران در ۳ هزار و ۸۴۲ سالن سینمایی طی روز جمعه بار دیگر صدرنشین گیشه هالیوود شد.

“ریو” با فروش روز جمعه خود، مجموع فروش داخلی خود را به مرز ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رساند.

فیلم “خانواده بزرگ و خوشبخت مدیا” نیز با ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش حاصل از اکران در ۲ هزار و ۲۸۸ سالن سینمایی، توانست خود را در جایگاه دوم جدول فروش قرار دهد.

همچنین فیلم‌های “آب برای فیل‌ها” با ۷ میلیون دلار فروش، “هوپ” با ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار فروش و مستند “گربه‌های وحشی” با ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش طی روز جمعه به ترتیب جایگاه‌های سوم تا پنجم این جدول را به خود اختصاص دادند

 

admin بازدید : 318 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

به جرئت می توان گفت ، ماجرا های تن تن و میلو ، پر طرفدار ترین داستان های کمیک استریپ (فکاهی مصور) در طول تاریخ به حساب می آیند. این ماجراها که زاده ی قلم و نقاشی های ژرژ رمی (هرژه) می باشند ، در طی سالهای مختلف قرن بیست و بیست و یک ، میلیون ها کودک ، جوان و بزرگ سال را در گوشه و کنار جهان به خود مشغول کرده اند. قهرمان اصلی داستان ها ، تن تن ، خبرنگاریست زیرک و ماجراجو که با کمک سگ وفادار خود ، میلو ، از هیچ خطری برای کشف حقیقت و به کرسی نشاندن آن نمی هراسد. به گوشه و کنار دنیا مسافرت می کند ، در مسائل پیچیده و مشکوک کنجکاوی می کند و همیشه از تمام این مشکلات سربلند بیرون می آید

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 235 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

فیلم انیمیشن «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) تولید شرکت‌های دیزنی و پیکسار در اولین هفته اکران در ایالات متحده و کانادا با به فروش خیره‌کننده 82 میلیون دلار دست پیدا کرد و ضمن اینکه پرفروش‌ترین فیلم هفته در آمریکای شمالی شد، بیشترین فروش افتتاحیه فیلمی از پیکسار پس از «داستان اسباب‌بازی 3» (110 میلیون دلار) را به نام خود ثبت کرد.

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 243 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
hbbbaudada.jpg

گیلرمو دل تورو و ران پرلمن خبرهایی مبنی بر ساخت قسمت سوم فیلم پسر جهنمی اعلام کرده اند و این موضوع نوید ساخت قسمت سوم فیلم پسر جهنمی را به هوادارن می دهد و آن ها را خوشحال می کند که بار دیگر به دنیای فانتزی این فیلم برخواهند گشت.صحبت هایی مطرح شده است که نشان از همکاری Legendary Pictures در ساخت این فیلم می دهد.توماس تال یکی از اعضای کمپانی Legendary Pictures نیز این موضوع را امکان پذیر دانست.گیلرمو دل توره اعلام کرد منظور توماس تال ساخت قسمت سوم بوده است.توماس تال نظر دیگری دارد و می گوید برخی مشکلات مالی مانع از ساخت قسمت سوم این فیلم شده است.

admin بازدید : 242 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

انيميشن‌هاي كمپاني «ديزني» پر است از شخصيت‌هاي محبوب و دوست‌داشتني كه شهرتي جهاني دارند. يكي از بازي‌هاي جالبي كه سازندگان انيميشن اين شركت انجام مي‌دهند، قرار دادن يكي از اين شخصيت‌ها در فيلم‌هاي ديگر است.

شخصيت‌های محبوب ديزنی، در فيلم‌های ديگر! +تصاوير

به گزارش سينما خبر؛ انيميشن‌هاي كمپاني «ديزني» پر است از شخصيت‌هاي محبوب و دوست‌داشتني كه شهرتي جهاني دارند. يكي از بازي‌هاي جالبي كه سازندگان انيميشن اين شركت انجام مي‌دهند، قرار دادن يكي از اين شخصيت‌ها در فيلم‌هاي ديگر است.

 اين كار مانند حضور كوتاه بازي‌گران يا شخصيت‌هاي معروف در يك فيلم مي‌ماند. شبيه كاري كه «هيچكاك» در بسياري از فيلم‌هايش انجام مي‌داد و براي چند لحظه او را در يك نما مي‌ديديم. در اين‌جا مي‌خواهيم حضور چند شخصيت محبوب «ديزني» در فيلم‌هاي انيميشن ديگر را به شما نشان دهيم. حتما براي دوستداران انيمشن جذاب خواهد بود.


برای دیدن عکس ها و توضیحات به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 193 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
admin بازدید : 212 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

Angry Birds

طی توافقی بین Sony  و Rovio، شرکت Sony مسئول پخش انیمیشن سینمایی Angry Birds  شد. سرمایه گذاری انیمیشن سینمایی Angry Birds توسط Rovio انجام می شود و پخش جهانی آن توسط Sony صورت می گیرد.

 

برای دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 223 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت دریم ورکز که پیش از این تاریخ اکران انیمیشن Trolls را تابستان 2015 اعلام کرده بود، اکران این انیمیشن را 6 ماه به تعویق انداخت و تاریخ اکران Trolls را اوایل سال 2016 میلادی اعلام کرد.

این انیمیشن داستان موجودات کوچکی است که به طور پنهانی در بین انسان ها زندگی می کنند. کارگردانی این انیمیشن را  Anand Tucker به عهده دارد.

Trolls

admin بازدید : 223 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند «دانشگاه هیولاها » این هفته به فروش 200 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکایی شمالی دست پیدا خواهد کرد. 

این فروش بالا در یک مدت زمان کوتاه -یعنی سه هفته نمایش عمومی در این محل- نصیب این انیمیشن کامپیوتری خانوادگی می شود.

اهل فن کسب چنین موفقیت بالای مالی برای «دانشگاه هیولاها » در چنین مدت کوتاهی را، یک موفقیت خوب برای شرکت کامپیوتری پیکسار و کمپانی والت دیزنی ارزیابی می‌کنند.

از ابتدای فصل تابستان تا به حال، فقط« مرد آهنی 3» توانسته طی چنین مدت کوتاهی (2 هفته) به فروشی بالای 200 میلیون دلار دست پیدا کند.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای «دانشگاه هیولاها » پیش‌بینی یک فروش کلی 300 تا 350 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی می‌کنند.

این کمدی خانوادگی اکشن و ماجراجویانه در سه روز اول نمایش خود 82 میلیون دلار فروش کرد و طی 10 روز اول نمایش به فروش کلان 180میلیون دلاری دست پیدا کرد.

دانشگاه هیولاها

برای دیدن توضیحات به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 312 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: انیمیشن‌های«ماجراهای کوشا» و «روباه و خروس» «سمنو و شقاقل» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در دست تولید است.

صبا

برای دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 1,788
  • بازدید سال : 17,646
  • بازدید کلی : 347,686
  • watch online