loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 382 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)


با سلامی دوباره به شما عزیزان . به تازگی شرکت EA در گیمزکام 2013 رونمایی از لوگو جدید خود برای حمایت از سیمز 4 کرد . لوگویی گرافیکی و بسیار انیمیشینی که مختصه سیمز 4 میباشد . 

عکس در ادامه


admin بازدید : 425 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

کمپانی NVIDIA،  کارت گرافیک GTX 760 را که جایگزینی برای 660 TI محسوب می شود، معرفی کرد. مشخصات این کارت گرافیک منتشر شده است ، GPU این کارت گرافیک مدل : GK 104-225 – A2 می باشد که مشخص است نسخه بروز شده این GK 104 بوده ، Texture Mapping Unite به تعداد : 96 واحد و Rops 32واحد ، دارای 1152 هسته CUDA Core ، حجم حافظه یا Memory Amount این کارت 2 Gb از نوع حافظه های سریع GDDR5 می باشد، و Memory Interface 256 Bit ، فرکانس استاندارد GPU : 980 MHZ و در حالت GPU Boost 2.0 به فرکانس : 1033 MHZ خواهد رسید، توان مصرفی این کارت گرافیک 170 وات اعلام شده است، برای تامین برق مصرفی این کارت گرافیک از دو کانکتور 6 پین استفاده می شود، تاریخ عرضه GTX 760 در 25 ژوئن سال میلادی 2013 بوده است، فرکانس حافظه کارت گرافیک  1502MHZ است و پهنای باند حافظه نیز 192 GB/S می باشد، قیمت در نظر گرفته شده برای کارت گرافیک 249 دلار می باشد.

nvidia_geforce_gtx_760_f_medium

admin بازدید : 394 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)


سرانجام لیست اچیومنت های نسخه ی Xbox 360 مورد انتظارترین بازی سال 2013 یعنی Grand Theft Auto V به لطف وب سایت Xbox360 Achievements منتشر شد که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید. البته اگر به دنبال یک تجربه ی غافل گیر کننده و ناب از بازی هستید پیشنهاد می شود که آن اچیومنت هایی که مربوط به بخش های داستانی است را نبینید که اگر این کار را کنید فاش شدن داستان برایتان حتمی است.

بقیه در ادامه مطلب…

admin بازدید : 420 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)


چندی پیش بود که راک استار از اولین تریلر از عنوان GTA Online رونمایی کرد که تریلر آن در سایت موجود می باشد. این را هم اعلام کنیم که این بخش از 1 اکتبر در دسترس خواهد بود. اما بعد از این معرفی، مدیر Rockstar North آقای Leslie Benzies اعلام کرده اند که ممکن است در انتهای راه این عنوان نیز برای کنسول های نسل بعد عرضه شود.

admin بازدید : 422 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

انیمیشن “ریو” با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش، روز جمعه بار دیگر صدرنشین گیشه هالیوود شد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت سینمایی اسکرین دیلی، انیمیشن “ریو” محصول کمپانی فاکس قرن بیستم با ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروش حاصل از اکران در ۳ هزار و ۸۴۲ سالن سینمایی طی روز جمعه بار دیگر صدرنشین گیشه هالیوود شد.

“ریو” با فروش روز جمعه خود، مجموع فروش داخلی خود را به مرز ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار رساند.

فیلم “خانواده بزرگ و خوشبخت مدیا” نیز با ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش حاصل از اکران در ۲ هزار و ۲۸۸ سالن سینمایی، توانست خود را در جایگاه دوم جدول فروش قرار دهد.

همچنین فیلم‌های “آب برای فیل‌ها” با ۷ میلیون دلار فروش، “هوپ” با ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار فروش و مستند “گربه‌های وحشی” با ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش طی روز جمعه به ترتیب جایگاه‌های سوم تا پنجم این جدول را به خود اختصاص دادند

 

admin بازدید : 318 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

به جرئت می توان گفت ، ماجرا های تن تن و میلو ، پر طرفدار ترین داستان های کمیک استریپ (فکاهی مصور) در طول تاریخ به حساب می آیند. این ماجراها که زاده ی قلم و نقاشی های ژرژ رمی (هرژه) می باشند ، در طی سالهای مختلف قرن بیست و بیست و یک ، میلیون ها کودک ، جوان و بزرگ سال را در گوشه و کنار جهان به خود مشغول کرده اند. قهرمان اصلی داستان ها ، تن تن ، خبرنگاریست زیرک و ماجراجو که با کمک سگ وفادار خود ، میلو ، از هیچ خطری برای کشف حقیقت و به کرسی نشاندن آن نمی هراسد. به گوشه و کنار دنیا مسافرت می کند ، در مسائل پیچیده و مشکوک کنجکاوی می کند و همیشه از تمام این مشکلات سربلند بیرون می آید

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 262 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

چند روز پیش بود که کاور عنوان «سقوط تایتان» توسط یک منبع لیک شد اما امروز سازنده بازی به صورت رسمی تصویری از باکس اَرت بازی منتشر کرد.

تصویر باکس اَرت بازی توسط اکانت رسمی این عنوان در توییتر منتشر شد.

«سقوط تایتان» بهار 2014 برای پلتفرم های PC,Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

admin بازدید : 289 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

این هفته عنوان تازه عرضه شده Payday 2 در صدر جدول هفتگی بریتانیا قرار دارد و فروش خوبی داشته است. مطمئنا بخش عظیمی از فروش بازی به دلیل بخش انلاین بسیار سرگرم کننده این بازی است.



برای دیدن جدل به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 301 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بالاخره Rovio از بازی جدیدی از سری بازی های Angry Birds رونمایی کرد . این نسخه با نام Star Wars II معرفی شده و ادامه ای بر Angry Birds Star Wars می باشد که در نوامبر ۲۰۱۲ منتشر شده بود . برای مشاهده جزییات این بازی به ادامه ی پست مراجعه کنید .

Angry Birds Star Wars II

admin بازدید : 235 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

فیلم انیمیشن «دانشگاه هیولاها» (Monsters University) تولید شرکت‌های دیزنی و پیکسار در اولین هفته اکران در ایالات متحده و کانادا با به فروش خیره‌کننده 82 میلیون دلار دست پیدا کرد و ضمن اینکه پرفروش‌ترین فیلم هفته در آمریکای شمالی شد، بیشترین فروش افتتاحیه فیلمی از پیکسار پس از «داستان اسباب‌بازی 3» (110 میلیون دلار) را به نام خود ثبت کرد.

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 243 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)
hbbbaudada.jpg

گیلرمو دل تورو و ران پرلمن خبرهایی مبنی بر ساخت قسمت سوم فیلم پسر جهنمی اعلام کرده اند و این موضوع نوید ساخت قسمت سوم فیلم پسر جهنمی را به هوادارن می دهد و آن ها را خوشحال می کند که بار دیگر به دنیای فانتزی این فیلم برخواهند گشت.صحبت هایی مطرح شده است که نشان از همکاری Legendary Pictures در ساخت این فیلم می دهد.توماس تال یکی از اعضای کمپانی Legendary Pictures نیز این موضوع را امکان پذیر دانست.گیلرمو دل توره اعلام کرد منظور توماس تال ساخت قسمت سوم بوده است.توماس تال نظر دیگری دارد و می گوید برخی مشکلات مالی مانع از ساخت قسمت سوم این فیلم شده است.

admin بازدید : 242 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

انيميشن‌هاي كمپاني «ديزني» پر است از شخصيت‌هاي محبوب و دوست‌داشتني كه شهرتي جهاني دارند. يكي از بازي‌هاي جالبي كه سازندگان انيميشن اين شركت انجام مي‌دهند، قرار دادن يكي از اين شخصيت‌ها در فيلم‌هاي ديگر است.

شخصيت‌های محبوب ديزنی، در فيلم‌های ديگر! +تصاوير

به گزارش سينما خبر؛ انيميشن‌هاي كمپاني «ديزني» پر است از شخصيت‌هاي محبوب و دوست‌داشتني كه شهرتي جهاني دارند. يكي از بازي‌هاي جالبي كه سازندگان انيميشن اين شركت انجام مي‌دهند، قرار دادن يكي از اين شخصيت‌ها در فيلم‌هاي ديگر است.

 اين كار مانند حضور كوتاه بازي‌گران يا شخصيت‌هاي معروف در يك فيلم مي‌ماند. شبيه كاري كه «هيچكاك» در بسياري از فيلم‌هايش انجام مي‌داد و براي چند لحظه او را در يك نما مي‌ديديم. در اين‌جا مي‌خواهيم حضور چند شخصيت محبوب «ديزني» در فيلم‌هاي انيميشن ديگر را به شما نشان دهيم. حتما براي دوستداران انيمشن جذاب خواهد بود.


برای دیدن عکس ها و توضیحات به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 193 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)
admin بازدید : 213 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

سازنده عنوان آخرین ما یعنی استدیو ناتی داگ توانست برای چهارمین هفته متوالی با عنوان خود صدر جدول فروش هفتگی انگلیس را تصاحب کند.

وقتی که آخرین ما در صدر جدول باقی مانده است عنوان تازه وارد کنسول دستی ۳DS یعنی “پروژه منطقه ایکس” نیز وارد جدول شد و توانست رتبه ۱۸ام را تصاحب کند. این بازی توسط شرکت نامکو ساخته شده است و در سبک فایتینگ میباشد، در این بازی شخصیت های بازی های شرکت کپکام،سگا و نامکو به جان هم خواهند افتاد.این بازی تا الان رتبه خوبی بدست آورده است. به غیر از این بازی نیز چیز دیگری آنچنان تغییر نکرده است، همان بازی های قدیمی همچنان در حال فروش میباشند.

برای دیدن جدول به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 212 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

 

Angry Birds

طی توافقی بین Sony  و Rovio، شرکت Sony مسئول پخش انیمیشن سینمایی Angry Birds  شد. سرمایه گذاری انیمیشن سینمایی Angry Birds توسط Rovio انجام می شود و پخش جهانی آن توسط Sony صورت می گیرد.

 

برای دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 223 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت دریم ورکز که پیش از این تاریخ اکران انیمیشن Trolls را تابستان 2015 اعلام کرده بود، اکران این انیمیشن را 6 ماه به تعویق انداخت و تاریخ اکران Trolls را اوایل سال 2016 میلادی اعلام کرد.

این انیمیشن داستان موجودات کوچکی است که به طور پنهانی در بین انسان ها زندگی می کنند. کارگردانی این انیمیشن را  Anand Tucker به عهده دارد.

Trolls

admin بازدید : 223 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

تحلیل‌گران اقتصادی سینما می‌گویند «دانشگاه هیولاها » این هفته به فروش 200 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکایی شمالی دست پیدا خواهد کرد. 

این فروش بالا در یک مدت زمان کوتاه -یعنی سه هفته نمایش عمومی در این محل- نصیب این انیمیشن کامپیوتری خانوادگی می شود.

اهل فن کسب چنین موفقیت بالای مالی برای «دانشگاه هیولاها » در چنین مدت کوتاهی را، یک موفقیت خوب برای شرکت کامپیوتری پیکسار و کمپانی والت دیزنی ارزیابی می‌کنند.

از ابتدای فصل تابستان تا به حال، فقط« مرد آهنی 3» توانسته طی چنین مدت کوتاهی (2 هفته) به فروشی بالای 200 میلیون دلار دست پیدا کند.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما برای «دانشگاه هیولاها » پیش‌بینی یک فروش کلی 300 تا 350 میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی می‌کنند.

این کمدی خانوادگی اکشن و ماجراجویانه در سه روز اول نمایش خود 82 میلیون دلار فروش کرد و طی 10 روز اول نمایش به فروش کلان 180میلیون دلاری دست پیدا کرد.

دانشگاه هیولاها

برای دیدن توضیحات به ادامه مطلب بروید

admin بازدید : 312 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری تسنیم: انیمیشن‌های«ماجراهای کوشا» و «روباه و خروس» «سمنو و شقاقل» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا در دست تولید است.

صبا

برای دیدن توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 213 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

کلوب گیم: در بامداد روز چهارشنبه سونی از کنسول جدید خود پرده برداری کرد.کنسول جدید سونی یعنی پلی استیشن 4 دارای طراحی جدید،کنترلرهای پیشرفته تر و ویژگی های دیگری می باشد.در کنفرانس، خبری از خود کنسول نبود و فقط کنترلر و دوربین جدید سونی و چند تریلر از بازی هایی که قرار است ساخته شوند نشان داده شد.
به گزارش خبــر نو پلی استیشن 4 از سخت افزار خوبی برخوردار است،هم اینک با ما همراه باشید تا مشخصات فنی دقیق این کنسول قدرتمند را به شما معرفی کنیم.

 

برای دیدن عکس ها و توضیحات به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 254 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

تهیه کننده بازی Call of Duty: Ghosts آقای Mark Rubin در وبسایت US Gamer علل اینکه “چرا سازندگان این شوتر محبوب به ساخت داستان های خطی ادامه می دهند” صحبت هایی کرد.برای خواندن این صحبت ها به ادامه مطلب بروید.

admin بازدید : 235 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بازی‌های رایانه‌ای "ارتش‌های فرا زمینی" و "شبگرد: طلوع تاریکی" به همراه 8 بازی رایانه‌ای خارجی دیگر به نمایشگاه E3  2013 راه یافت.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، کمپین Indies crash E3 2013 اعلام کرد بازی ارتشهای فرازمینی از شرکت راسپینا و بازی شبگرد از شرکت پردیس رایانه به ترتیب در رتبه های 4 و 7 نظرسنجی قرار گرفتند و شانس حضور در این نمایشگاه معتبر در بخش بازی‌های ایندی را کسب کردند.

  2 بازی رایانه‌ای ایرانی به نمایشگاه 2013  E3  راه یافت                                       

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 304 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

استودیوی برادران وارنر (Warner Bros.) محتوای دانلودی Deadstroke را که تنها برای رایانه های شخصی, ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ تایید کرده بود برای کنسول Wii U نیز تایید کرد.

برای مشاهده بقیه توضیحات به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 236 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

DeadPool-Review

بعد از ساخت بازی های Batman Arkham ، نظر بسیاری در رابطه با عناوینی که از روی کتاب های کمیک ساخته می شدند عوض شد و Batman: Arkham Asylum  ثابت کرد که اگر سرمایه ی خوب و تیمی با استعداد با یکدیگر ترکیب شود حتی از دل قهرمانان کتاب های کمیک نیز می توان عناوین شاهکاری را ساخت. در این بین استدیوی High Moon هم با آگاه بودن از این مسیله یکی از شخصیت های فوق العاده محبوب کمیک های مارویل را به دنیای بازی ها کشانده است. این ضد قهرمان شوخ طبع Deadpool نام دارد که برای اولین بار شاهد یک بازی مستقل از وی هستیم. با این حال آیا High Moon توانسته وعده های خود را با این عنوان عملی کند و یا شکست نتیجه ی چنین کاری بوده است ؟

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 189 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

image_battlefield_4-22277-2689_0003

EA سرانجام در یک اطلاعیه ی رسمی اعلام کرد که طرفداران Battlefield 4 ، این بازی را بر روی کنسول های نسل بعدی یعنی PS4 و Xbox One در رزولوشن ۱۰۸۰p تجربه خواهند کرد. البته ایk ناشر اطلاعات بیشتری هم از مزایای نسخه های نسل بعدی Battlefield 4 را اعلام کرده است که می توانید در ادامه مشاهده فرمایید.

 

 

admin بازدید : 281 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

The last of us review gamefa 22222

یکی از بازی های بسیار خوبی که در طی این مدت عرضه شده The Last Of Us می باشد. اما شاید برایتان جالب باشد که این بازی زیبا برای ثبت چنین موفقیتی در بخش های شخصیت پردازی و اکشن از دو عنوان قوی با نام Ico و Resident Evil 4 الهام گرفته است تا توانسته تبدیل به یک شاهکار بشود.

 

برای دیدن توضیحات به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 269 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

Joris-Jan van’t Land سرپرست ساخت بازی شبیه ساز شوتر Arma از استدیو Bohemia Interactive سوالاتی را درمورد رقابت با ۲ غول سبک شوتر پاسخ داده است.سوال: بدون بی‌طرفی بگوییم الان ۲ Titans شوتر دربازی‌های رایانه‌ای با نام‌ها  Call of Duty و Battlefield وجود دارند. آیا فکر می‌کنید Arma 3 می‌تواند جایی بین این ۲ برای خود بازکند و طرفدارانی مخصوص جذب کند آن هم از لحاظ  کلی و آماری تفاوت را ایجاد کند؟

Arma III

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 234 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد.

 

از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: “هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.

بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم.” در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 223 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

بدون هیچ مقدمه‌ای بالاخره امروز نمرات جدیدترین ساخته‌ی استودیوی ناتی‌داگ یعنی “آخرین ما” منتشر شد. نمراتی که همه شاهکار دیگری از خالقان آنچارتد را فریاد می‌زنند.

The Last Of Us
برای دیدن نمرات به ادامه مطلب بروید...

 

admin بازدید : 247 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

انویدیا با تولید پردازنده گرافیکی تگرا ۳، فصل جدیدی برای بازی روی تجهیزات همراه مانند تلفن هوشمند و تبلت آغاز کرد. تجربه ای که به فروش تعداد بالای دستگاه های مجهز به این پردازنده منجر گردید و کاربران بسیاری در انتظار ورود محصولات مجهز به نسل جدید تگرا هستند.

 

بقیه توضیحات در ادمه مطلب...

admin بازدید : 226 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

گیگابایت دو مدل از کارت های گرافیک میان رده GTX 650 را با تجهیز به خنک کننده های انحصاری خود تولید کرد. این خنک کننده ها شامل فن های ۱۰۰ میلیمتری هستند.

 

Geforce GTX 650بقیه توضیحات در ادامه مطلب...
admin بازدید : 203 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

شرکت Klei Entertainment که در سال های اخیر با بازی هایی نظیر Mark of the Ninja ،Shank و Don’t Starve دل بسیاری از بازیکن ها را بدست آورده، حال برای پروژه جدید خود به سراغ ژانر نقش آفرینی تاکتیکی-نوبتی با چاشنی مخفی-کاری رفته است. در این بازی که Incognita نام گرفته، شما باید با گذر از دوربین های امنیتی و نفوذ به پایگاه های دشمن، به جاسوسی و مکان یابی دشمنان بپردازید. جیمی چنگ (Jamie Cheng) از بنیان گذاران Klei، در مصاحبه ای با سایت RockPaperShotgun.com اذعان داشت که بازی جدید، اثری مشابه XCOM: Enemy Unknown خواهد بود.

 

با این تفاوت که بجای تمرکز بر دفاع و جای گیری مناسب شخصیت ها، اطلاعات محوری را سرلوحه خود قرار داده است. بدین صورت که مکان یابی دقیق دشمنان، بزرگترین برگ برنده بازیکن محسوب می شود. بازی جدید نیز همانند Don’t Starve دارای نسخه آزمایشی خواهد بود تا بازیکنان موازی با جریان تولید به گزارش ایرادات و مشکلات احتمالی بازی بپردازند. با این حال، برای انتقال صحیح تجربه داستانی، نسخه آزمایشی بازی تفاوت هایی با نمونه مشابه در Don’t Starve خواهد داشت. Incognita در حال حاضر مراحل تولید را خود را زیر نظر اعضای تیم سازنده Mark of the Ninja سپری می کند. بار دیگر، PC به عنوان پلتفرم اصلی بازی انتخاب شده است.

admin بازدید : 165 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

پیش خرید های «ماوراء: دو روح» به نصف قیمت توسط فروشگاه آنلاین سونی در ژوئن انجام می شد.ولی حالا کمپانی تمام این پیش فروش ها را کنسل کرده و از خریداران نیز عذر خواهی کرده است.
بر اساس گزارش “polygon” سونی بسته های پیش فروش «ماوراء» را تنها به قیمت ۳۵ دلار به فروش می رساند.


به هر حال سونی حالا به تمام خریدارانی که نسخه های پیش فروش شده را خریده اند ایمیل زده و به آن ها خبر داده که خرید آن ها کنسل شده است.در این نامه بیان شده که برای جلب رضایت خریداران یک کپن الکترونیکی ۵ دلاری به خریداران اهدا خواهد شد.بسته های پیش فروش بازی حالا قیمتی برابر با ۵۹٫۹۹ دلار دارند.
«ماورا: دو روح» در ۸ اکتبر برای پلی استیشن۳ منتشر خواهد شد.

admin بازدید : 228 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

سازنده عنوان «سرنوشت» یعنی استدیو “بانجی” در پایان این هفته “روز بانجی” را جشن میگیرد، و بخاطر این جشن هم سازندگان به طرفداران این بازی شانس این را داده اند که در طی یک قرعه کشی پوستر های اختصاصی و لباس هایی با مارک بازی را برنده شوند.

“روز بانجی” قسمتی از “هفته بانجی” است که در این هفته استدیو نگاهی به گذشته و تاریخ خود میکند و موفقیت هایی که پشت سر گذاشته است را جشن میگیرد، و همینطور هم قول این را داده است که اطلاعاتی از روند ساخت «سرنوشت» را برای طرفداران منتشر کند.

به لطف انتشار تصاویر پوستر ها ما میتوانیم اطلاعاتی از کلاس های بازی بدست آوریم، این ها پوستر هایی هستند که اگر در جشن شرکت کنید ممکن است برنده شوید.

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

admin بازدید : 224 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بودیم، شماره‌ی ۱۵۰ از دو هفته‌نامه‌ی دنیای بازی به ویژه‌نامه‌ی اختصاصی نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۳ اختصاص پیدا کرده است. این ویژه‌نامه از امروز از طریق کیوسک‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. اگر از خوانندگان عزیز شهرستانی هستید و امروز موفق به تهیه‌ی ویژه‌نامه نشدید، حتما فردا هم سری به کیوسک‌های روزنامه‌فروشی بزنید.

بقیه توضیحات در ادمه مطلب...

admin بازدید : 194 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

به گفته ی برخی منابع نا معلوم مایکروسافت ماه آینده در گیمزکام ۲۰۱۳ کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد.

CVG در این باره می گوید که شرکت های زیادی حضور خود را در این نمایشگاه – که دومین نمایشگاه مهم بازی های رایانه ای پس از E3 به حساب می آید – تایید کرده اند.

بقیه توضیحات در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 497
  • بازدید ماه : 1,783
  • بازدید سال : 17,641
  • بازدید کلی : 347,681
  • watch online