loading...
cloobgame
بنر ما

www.cloobgame.rzb.ir


بنر دوستان ما
http://simsir.ir/
admin بازدید : 301 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

مجله ی الکترونیکی/تخصصی گیمفاپلاس:دیجیتال که به جرات پرمخاطبترین و مدرن ترین مجله ی گیم ایران حتی میان مجلات چاپی به شمار میرود،هشتمین شماره ی خود را نیز تجربه کرد و در حال حاضر در دسترس مخاطبین و دوستداران گیم قرار گرفته است. این شماره ویژه نامه ی نمایشگاه E3 2013 می باشد که با سعی و تلاش تحریریه ی حرفه ای گیمفا در قالب گزارش کاملی از کنفرانس ها و معرفی ۵۹ بازی برتر نمایشگاه، خدمت شما ارائه شده است. همچنین مصاحبه اختصاصی گیمفا با آهنگساز بزرگ، Austin Wintory نیز از مطالب خواندنی این شماره می باشد .

در بخش اول این شماره مثل همیشه با بخش "چه خبر از سایت” مواجه خواهید شد که اختصاص داره به آخرین اخبار مهم منتشر شده در وب سایت گیمفا. در ادامه و در قسمت Preview،‌ پیش نمایش دو عنوان Watch Dogs و Payday 2 را خواهید خواند.


admin بازدید : 289 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

 

Edge یک ماهنامه اطلاع رسانی بازی‌های رایانه‌ای است که توسط کمپانی Future plc در بریتانیا منتشر و شامل نقدها، اخبار و راهنمای بازی‌های رایانه‌ای است اولین شماره از این مجله در اکتبر ۱۹۹۳ منتشر شد، این مجله تا به این زمان حدود ۳۰,۰۰۰ مشترک دارد در رده ی مجلات پرطرفدار در بریتانیا محسوب می شود.

دانلود در ادامه مطلب...

admin بازدید : 240 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس در ماه های اخیر نامی آشنا در  بین مجلات تخصصی بازی های ویدئویی شده است.گیمفاپلاس: دیجیتال نام شاخه ی دوم از سلسله مجلات گیمفاپلاس است که بصورت ماهانه منتشر و به بررسی تخصصی بازی های روز دنیا میپردازد.یکی از مزیت های این مجله ی الکترونیکی که نسبت به دیگر مجلات مشابه دارد،استایل خاص گرافیکی آن و سازماندهی مطالب است که بر اساس استاتدارد های جهانی که توسط مجلات شماره یک دنیا ابدا شده،پایه ریزی شده است.نقطه ی قوت گیمفاپلاس : دیجیتال،پشتیبانی بسیار عالی به سبب وجود وب سایت اصلی گیمفا،سومین وب سایت پرمخاطب فارسی زبان بازیهای ویدئویی و همچنین وجود مقالات هایپ و اختصاصی در آن (مانند مصاحبه با بازی سازان مطرح دنیا و یا هایپ عناوین مطرح) است که وجه تمایز بسیار زیادی را نسبت به دیگر مجلات ایجاد میکند.

 

Gamfa %2b3 دانلود شماره سوم ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس

ددانلود مجله در ادامه مطلب...

admin بازدید : 188 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

همانطور که میدانید مجله ی گیمفاپلاس:دیجیتال که متعلق به مجموعه ی گیمفا است،چند ماهی است با کادری مجرب به صورت ماهیانه در سراسر فضای مجازی منتشر میشود و مخاطبین بسیاری پیدا کرده است.شماره ی چهارم این مجله با پیشرفتی شگرف در مطالب و همچنین سورپرایزهایی همراه است.اول از همه مصاحبه اختصاصی با صداپیشه و بازیگر نقش Issac Clarke آقای Gunner Wright در این شماره گیمفاپلاس خود نمایی میکند و این نشاندهنده ی اعتبار این مجله و به طور کل مجموعه ی گیمفا است.در ادامه بخش هایپ را داریم که به دو بازی Metro : last light و Transformers Universe به طور اختصاصی میپردازد و مطالبی را برای اولین بار به مخاطبین میرساند.

 

Gamfa %2b4 دانلود شماره چهارم ماهنامه الکترونیکی گیمفاپلاس

برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

admin بازدید : 224 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

همان‌طور که پیش‌تر وعده داده بودیم، شماره‌ی ۱۵۰ از دو هفته‌نامه‌ی دنیای بازی به ویژه‌نامه‌ی اختصاصی نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۳ اختصاص پیدا کرده است. این ویژه‌نامه از امروز از طریق کیوسک‌های روزنامه‌فروشی سراسر کشور در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. اگر از خوانندگان عزیز شهرستانی هستید و امروز موفق به تهیه‌ی ویژه‌نامه نشدید، حتما فردا هم سری به کیوسک‌های روزنامه‌فروشی بزنید.

بقیه توضیحات در ادمه مطلب...

admin بازدید : 209 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

شماره اول گیمفاپلاس: دیجیتال چند روزی است که در سطح اینترنت منتشر شده و بازخوردهایی نیز در پی داشته است. هایپ های بسیار ناب از Beyond، Zambi U و StarWars 1313 درکنار پیش نمایش ها و مقالات بسیارخوب دیگر، به خوبی تفاوت این مجله را داد. در شماره ی اول از مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس: دیجیتال، بخش های متنوعی مانند پیش نمایش، نقد و بررسی، سخت افزار و تاریخچه را داریم. اما متفاوت ترین بخشی که مانورهای زیادی را با آن دادیم، بخش هایپ است که شامل ۳ مقاله از ۳ بازی بسیار مورد انتظار است. این بخش اولین اطلاعات کلیدی از بازی های مورد انتظار را با جزئیات بسیار بالا و هیجان انگیز به رشته ی تحریر در میاورد. میتوانید در ادامه آن را با کیفیت HD و حجم فقط ۱۸مگابایت در ۴۲ صفحه دانلود کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 374
  • کل نظرات : 125
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2666
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 113
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 545
  • بازدید ماه : 1,831
  • بازدید سال : 17,689
  • بازدید کلی : 347,729
  • watch online